thebestproduction Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 Hei! Jeg og en venn har att nylig oppstartet produksjonsfirma der vi fokuserer på å lage dokumentarer og reisevideoer. Trenger nå noen tips til tema for dokumentar eller "dokumentarobjekter". Vi tenker noe som er litt "utenom" det vanlige. Vi har tidligere laget en kort dokumentar rundt råning som fungerte veldig bra. Vi leter nå etter nye temaer og personer vi kan lage dokumentar rundt. Gjerne en sånn type Louis Theroux - Wierd Weekends type dokumentar. Noen som har noen idèer om personer / grupper som hadde vært interesant å kjøre en dokumentar om? Har prøvd å få tak i noen UFO medlemmer eller personer som tror på det overnaturlige. Setter pris på serriøse tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Er rusdokumentarer interessant? Hva med aa lage en dokumentar, som taler khat brukerenes sak? Naa i tiden, er rusreform og cannabis, veldig aktuelt, men ingen fokuserer paa khat. Khat, er gress de tygger og det gjoer dem litt oppstemte, uskyldige saker, ligger vel i samme farekatogorien som kaffe, kanskje. Disse, hovedsaklig nordoestafrikanere, liker aa tygge paa dette og blir behandlet som kjeltringer, narkotikamisbrukere. Kan ikke de faa lov til aa tygge paa dette her, det er jo et, saa lett rusmiddel? Det hadde vaert interessant aa faatt sett inn i det miljoeet, den kulturen. Endret 3. september 2022 av Karltorbj 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Hva med en reisevideo, til land og stater, som har legalisert cannabis. Der vi faar se, hvordan det funker? Endret 3. september 2022 av Karltorbj Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 4. september 2022 Forfatter Del Skrevet 4. september 2022 Karltorbj skrev (19 timer siden): Er rusdokumentarer interessant? Hva med aa lage en dokumentar, som taler khat brukerenes sak? Naa i tiden, er rusreform og cannabis, veldig aktuelt, men ingen fokuserer paa khat. Khat, er gress de tygger og det gjoer dem litt oppstemte, uskyldige saker, ligger vel i samme farekatogorien som kaffe, kanskje. Disse, hovedsaklig nordoestafrikanere, liker aa tygge paa dette og blir behandlet som kjeltringer, narkotikamisbrukere. Kan ikke de faa lov til aa tygge paa dette her, det er jo et, saa lett rusmiddel? Det hadde vaert interessant aa faatt sett inn i det miljoeet, den kulturen. Absolutt interessant. Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i personer som driver med akkurat dette. Jeg skal se hva jeg får til, tusen takk for tips! Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 thebestproduction skrev (1 minutt siden): Absolutt interessant. Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i personer som driver med akkurat dette. Jeg skal se hva jeg får til, tusen takk for tips! Spoers hvor dere holder til. Paa Groenland i Oslo, er det nok noen brukere, skal du se. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 thebestproduction skrev (22 minutter siden): Absolutt interessant. Vet ikke helt hvordan jeg skal få tak i personer som driver med akkurat dette. Jeg skal se hva jeg får til, tusen takk for tips! Snakk med en Somalier, saa kan han sikkert rettlede deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå