ltdata Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Hei Mener at det ikke er noen innreiserestriksjoner krav til korona test til Frankrike? https://www.interieur.gouv.fr/covid-19-international-travel Og: " Fra og med 1. august 2022 har franske myndigheter opphevet samtlige regler for innreise til Frankrike vedrørende covid-19. Dersom man blir syk med covid i Frankrike, må man fortsatt gå i isolasjon. Krav om å bruke munnbind på offentlige steder i Frankrike er opphevet, bortsett fra på helseinstitusjoner. Det er ikke lenger nødvendig å kunne fremvise gyldig vaksinasjonssertifikat eller bekreftet, negativ covid-test ved innreise. Det er heller ikke nødvendig å registrere seg på noe digitalt innreiseskjema. Dette gjelder også i de franske, oversjøiske områdene." Alikevel når jeg prøver å booke meg inn online hos Norwegian så kommer det krav om koronapass og dokumentasjon på dette før jeg kan booke meg inn: Får altså ikke sjekket inn. Endret 3. september 2022 av ltdata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå