Gå til innhold

t610

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, som TheScorp sier, så er den en smule treg til å skrive meldinger med. Og ikke den kjappeste menyen som er på markedet (den skal visstnok bli kjappere hvis du oppgraderer...). Dekselet får også ganske lett merker, men dette er jo ikke noe problem siden du får kjøpt nytt (med tanke på selging av mobilen osv...) Og så er det jo minnet, som ikke er mye å skryte av. Men har du en PC og en IR eller bluetooth mottaker blir ikke dette noe problem, siden du da bare kan overføre bildene til PC'n.

Men ellers er det en helt super telefon, med det meste av funksjoner du "trenger" i dag. Er du en liten nerd (noe undertegnede definitivt ikke er :p ), er det alltid morro å kunne ha programmer som IRC og MSN på en telefon. Mer om software, themes og andre ting til t610 kan du lese om i andre tråder her i forumet, eller på myT610.

Alt i alt en bra telefon. Bra med funksjoner, for en mobiltelefon som ikke regnes som en "data-telefon" slik som f.eks. SE P800 / P900. Med fin skjerm, bra kamera og masse ekstra funksjoner, er dette absolutt en mobiltelefon jeg vil anbefale :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg savner absolutt et par funksjoner som gate/postadresse i kontakter. Jeg savner også det å legge inn ferie som egen avtale, slik at jeg kan legge inn heledager og slippe å legge inn klokkeslett. Tidsbesparende er det også. Tastelåsen er noe sen. Skulle hatt en hurtigknapp for tastelås.

Kameraet er dårlig.

Jeg skal ikke få noen mangler til å ødelegge for det gode rykte den har, men den er ikke mangelfri. Så en 6'er får den ikke av meg, men den får en 5'er.

Lenke til kommentar

+skjermen

+kameraet

+gode knapper

+mange funksjoner

+layout

+tøffe ringelyder

+blåtann

+kan legge stemme på mms meldingene

+både java og mophun

+melodi dj

+telefonbok med bilde

+kodeminne

:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:

-kamereaet er dårligt i visse lysforhold

-at den irriterende snarvei tingen er på menyen når man alldri bruker den

-treigt å spille spill

-dårlig plass

- :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Det meste er vel sagt, så dette blir vel oppramsing. Dårlig minne, særlig for sms. Nokia er mye bedre akkurat der! Ellers er menyene litt treig, hender at den henger seg opp. Mange hevder skjermen er dårlig i sollys, noe jeg egentlig er litt uenig i. Det plager jo iallefall ikke meg! Derfor mener jeg at til den prisen en får t610 for, er det en veldig god og rimelig telefon med så og si det meste av utstyr en kan forlange, sammenlignet med andre telefoner (les Nokia!). :D Har slete en del med SE-telefoner før, og dette er første gang jeg har hatt en feilfri SE-telefon (bank i bordet!). Mens alle Nokiaene har vært helt feilfri! :thumbs:

Foxtrot: hurtigknapp for tatstelås er jo: "mer"-stjerne!

Lenke til kommentar
Er du en liten nerd (noe undertegnede definitivt ikke er :p ), er det alltid morro å kunne ha programmer som IRC og MSN på en telefon.

Hvordan får du MSN til å virke på telefonen? Hvilket program bruker du? Til T610? aldri hørt det skulle funke! Kult!! :cool:

Lenke til kommentar
Hvordan får du MSN til å virke på telefonen? Hvilket program bruker du? Til T610? aldri hørt det skulle funke! Kult!! :cool:

Jeg har lastet ned cMessenger, men i skrivende stund er det noen problemer med registreringen osv på siden deres. Så nå får jeg det ikke til å virke allikevel :thumbdown:

Håper dette snart blir fikset, for det hadde jo vært morro å fått det til :thumbs:

Du kan trykke her for å komme til registreringssiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...