Salvesen. Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Aldri opplevd før, men nå kommer det av og til lyd når en er på forumet, tipper det er fra en av reklamene. Kan en slutte med det? Sykt irriterende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Salvesen. skrev (3 minutter siden): Aldri opplevd før, men nå kommer det av og til lyd når en er på forumet, tipper det er fra en av reklamene. Kan en slutte med det? Sykt irriterende... Hvilken lyd hører du? Skal ikke være autoplay med lyd på annonsene, av gode grunner som du beskriver. Opplever du dette med flere nettlesere? Kan du sende skjermbilde av eventuell annonse som automatisk spiller av lyd? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. september 2022 Forfatter Del Skrevet 2. september 2022 Øystein skrev (Akkurat nå): Hvilken lyd hører du? Skal ikke være autoplay med lyd på annonsene, av gode grunner som du beskriver. Opplever du dette med flere nettlesere? Kan du sende skjermbilde av eventuell annonse som automatisk spiller av lyd? Skal ta screenshot neste gang det skjer, kun opplevd på pc med chrome og kun i dag. Aldri før. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Hva slags lyd? Den eneste lyden jeg vet om på forumet er den lyden som kommer når noen har svart i en tråd du er aktiv i. Dermed kommer lyden i samme sekund som jeg trykker "Send inn svar". 3, 2, 1 NÅ Endret 2. september 2022 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. september 2022 Forfatter Del Skrevet 2. september 2022 Mannen med ljåen skrev (1 minutt siden): Hva slags lyd? Den eneste lyden jeg vet om på forumet er den lyden som kommer når noen har svart i en tråd du er aktiv i. Dermed kommer lyden i samme sekund som jeg trykker "Send inn svar". 3, 2, 1 NÅ Dette er musikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Edit, glem det, ser du sier musikk. dette har jeg aldri opplevd. Endret 2. september 2022 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. september 2022 Forfatter Del Skrevet 3. september 2022 (endret) En av disse 3 reklamene gir meg lyd. Lyden er tromming/knipsing, type ventemusikk. Som sagt kun på pc. EDIT: etter litt testing har jeg funnet ut at det er idehus sin reklame som lager lyd. Endret 3. september 2022 av Salvesen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 Anbefaler deg å bruke en adblocker, Ublock Origin fks. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Jeg har brukt adblock i mange år. Utslagsgivende var en annonse for et flyselskap som hørtes ut som en jumbojet under takeoff. Reklamebyrået trodde de var smarte. Uutholdelig lyd skulle få meg til å bestille ferie på sekundet. Jeg hadde mange faner oppe, og skjønte ikke hvor det kom fra. Jeg endte opp med å installere AdBlock får å stoppe galskapen. Aldri sett meg tilbake. Endret 3. september 2022 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. september 2022 Forfatter Del Skrevet 3. september 2022 Setter pris på reklame, dog uten bråk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå