Spillredaksjonen Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Desse spela gler vi oss til i september Alt frå rock og metal til apekattar og robotar står på menyen denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg skal kose meg med Return to Monkey Island på Nintendo Switch, gleder meg noe helt enormt. Har akkurat spilt gjennom nummer 1 og 2 for ørtende gang bare for å være ekstra klar. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Guybrush 3pwood skrev (16 minutter siden): Jeg skal kose meg med Return to Monkey Island på Nintendo Switch, gleder meg noe helt enormt. Har akkurat spilt gjennom nummer 1 og 2 for ørtende gang bare for å være ekstra klar. Jeg spilte remasterne av 1 og 2 da de kom for flere år siden. Jeg har spilt kanskje en time av 3. Ikke spilt 4. Spørs om jeg må spille "det beste" helt igjennom først og så hoppe på det nye. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) KurvSlangen skrev (2 timer siden): Jeg spilte remasterne av 1 og 2 da de kom for flere år siden. Jeg har spilt kanskje en time av 3. Ikke spilt 4. Spørs om jeg må spille "det beste" helt igjennom først og så hoppe på det nye. Anbefaler deg å spille gjennom nummer 2 siden Return to Monkey Island er lagt til slutten av det spillet. Nummer to er også det beste spillet i serien etter min mening Endret 2. september 2022 av Guybrush 3pwood skriveleif 1 Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Guybrush 3pwood skrev: KurvSlangen skrev (1 time siden): Jeg spilte remasterne av 1 og 2 da de kom for flere år siden. Jeg har spilt kanskje en time av 3. Ikke spilt 4. Spørs om jeg må spille "det beste" helt igjennom først og så hoppe på det nye. Anbefaler deg å spille gjennom nummer 2 siden Return to Monkey Island er lagt til slutten av det spillet. Nummer to er også det breste spillet i serien etter min mening Blasfemi! Alle vet at curse er best 🤪 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Guybrush 3pwood skrev (52 minutter siden): Anbefaler deg å spille gjennom nummer 2 siden Return to Monkey Island er lagt til slutten av det spillet. Nummer to er også det breste spillet i serien etter min mening Blind eller? Høhø. Du mente sikkert 3. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Alpred93 skrev (49 minutter siden): Blasfemi! Alle vet at curse er best 🤪 The curse of Monkey Island er like bra som nummer 2, men mangler Ron Gilbert Jeg sitter og spiller det akkurat nå faktisk, må runde det også før den 19 september Escape from Monkey Island prater vi ikke om.. Endret 2. september 2022 av Guybrush 3pwood 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Ah... There's nothin' like the hot winds of hell blowin' in ya face. Endret 2. september 2022 av simalarion Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 Rocksmith blir kooonge! Men dem kan drite og dra om dem tar 50kr pr ny sang. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Steelirisng ser ut som noe jeg kunne like. Skal absolutt holde øyene på den. Og gleder meg til Splatfests igjen, selv om jeg bare synes Shiver er kul av du...trioen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå