Bone Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Hei, Min ene TV gikk akkurat i svart i går; SONYKD55XD9305 4K-TV. Kjøpt i 2016 hos Hifi Klubben, så over reklamasjonsretten på 5 år. Er det slik at jeg da må belage meg på å kjøpe ny, eller er det et lite håp noe sted der ute, for å få den fikset? Takker! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Butikken kan sikkert ta den inn til reparasjon, spørsmålet blir vel helst om det er verdt kostnaden eller om det er bedre å kjøpe ny. Du får ta en telefon og høre. 1 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Tipper det kan koste 1500-2000 (og mer) å få noen til å feilsøke på den* - er du heldig, er det noe enkelt som er rimelig å fikse sånn at totalpris for å få liv i TV-en blir overkommelig men kan fort bli dyrt vs. å kjøpe ny TV. Sjekk eventuelt selv på nett om det er noen kjent problemstilling for den TV-en/TV-er fra Sony fra det året. Når du sier ‘gikk i svart’: skjedde det mens du brukte den? Lyser det i noen dioder, de fleste TV-er har et lys når de står i standby. Hvis du forsøker å skru den på, er det lyd (men som du skriver, svart skjern)? Bruker du TV-en med en ekstern boks (dekoder)? Har TV-en vært tilkoblet strømnettet mens det var tordenvær i sommer? *hvis det er en fagskole med (svakstrøms) elektrolinje i nærheten av der du bor så kan det være at noen der vil se på den. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. september 2022 Forfatter Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Gikk i svart mens jeg spilte på den i går. Lyser dessverre ikke noe. Edit: Skal prøve å Google litt. Endret 2. september 2022 av Bone Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Sjekk om denne feilen er relevant: Kundestøtte for KD-55XD9305 | Sony NO 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. september 2022 Forfatter Del Skrevet 2. september 2022 Svein M skrev (44 minutter siden): Sjekk om denne feilen er relevant: Kundestøtte for KD-55XD9305 | Sony NO Takk!! Dette kan jo være noe - eller akkurat det som er saken med min TV! Jeg undersøker. 1 Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hifi-klubben har for en del tv 6års garanti/reklamasjon, så kan være verdt å ta en telefon. Kundeservice - Garanti - HiFi Klubben Forutsetter at du er medlem, men det er du kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå