AHzip Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvorfor er koolance blokkene på microplex så billige? er det vannkjølingens svar på q-tech eller noe slikt? De er jo så sykt mye billigere enn alt annet! Fins det noe tester på de hvor du kan se tempraturforskjeller? Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hm.....de er billige ja....men så får du stort sett det du betaler for...en annen nedtur er at de fleste kjøleblokkene til Koolance er 1/4 som lager en flaskehals når resten av systemet kjører 3/8. har en koolance kjøleblokk som jeg seriøst vurderer å bytte ut pga dette pluss at jeg må ha en teit adapter og greier! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvorfor er koolance blokkene på microplex så billige? er det vannkjølingens svar på q-tech eller noe slikt? Ja.. Lenke til kommentar
Amasonic Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) sikkert Endret 5. februar 2004 av Amasonic Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Vga/chipset blokkene deres er greie da, men tror ikke jeg hadde gått for coolance på cpuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå