Spillredaksjonen Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Switch-utgaver av The Legend of Zelda: The Wind Waker og Twilight Princess skal angivelig avdukes denne måneden I ny Nintendo Direct. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Tenk deg så bra konsoll switchen kunne ha vært om de slapp nye spill til den! 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 mkri96 skrev (1 time siden): Tenk deg så bra konsoll switchen kunne ha vært om de slapp nye spill til den! Hva mener du? Leste du ikke hele artikkelen om at remasterene kommer i tillegg til BotW 2 neste år. Nye Zelda har siden tidens tann blitt lansert på et gjennomsnittlig intervall rundt 5 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Første gang jeg leste om dette ryktet var i Mai. Og det er jo en stund siden Lenke til kommentar
Houdini Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Skulle ønske de i stedet lagde en remake av oracle of seasons/Ages til Switch. Storkoste meg med remaken av awakening, og synes den type 2D Zelda passer perfekt til Switch. Det er også de Zelda spillene som har størst behov for oppussing. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 mkri96 skrev (5 timer siden): Tenk deg så bra konsoll switchen kunne ha vært om de slapp nye spill til den! Kommer jo indietitler til Switch hele tiden. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Om remakes av TP og WW kommer vil nær sagt alle Nintendo-utviklete Wii U-spill være relansert på Switch. Lenke til kommentar
Revie Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Dægen døtte som jeg gleder meg til å spille WW igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Gavekort skrev (1 time siden): Kommer jo indietitler til Switch hele tiden. 99% av det er ræl... det er nå forsåvidt mesteparten av det som kommer ut i dag uansett. Jaja...får spare på klagingen så jeg har litt på lager. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Sleng på bevegelsekontrollere og HD rumble (noe Nintendo "glemte") så kan dette bli aktuelt. Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 for en som ikke har spilt WW og eller TW så er dette bra om de kom ut på switch Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 KurvSlangen skrev (17 timer siden): 99% av det er ræl... det er nå forsåvidt mesteparten av det som kommer ut i dag uansett. Jaja...får spare på klagingen så jeg har litt på lager. Det er en unødvendig negativ innstilling. Nintendo eshop har rikelig med høykvalitets indieinnhold. Hvor mye skrot som fylles opp mellom hullene er ikke så veldig interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 Gavekort skrev (På 2.9.2022 den 10.00): Det er en unødvendig negativ innstilling. Nintendo eshop har rikelig med høykvalitets indieinnhold. Hvor mye skrot som fylles opp mellom hullene er ikke så veldig interessant. Jeg er gammal og skrall. "Get off my lawn" etc etc. Switchen er hacket og jeg spiller hva jeg vil når jeg vil, som regel ei uke før når det lekker ut men innstillingen min er fremdeles den samme. Men jo, det går an å ta det til etterretning og prøve å nyte noe av det, haha. Lenke til kommentar
M_T Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Gavekort skrev: mkri96 skrev (5 timer siden): Tenk deg så bra konsoll switchen kunne ha vært om de slapp nye spill til den! Kommer jo indietitler til Switch hele tiden. Bare søppel. Ofte mobilspill som blir portet til Switch. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 M_T skrev (5 timer siden): Bare søppel. Ofte mobilspill som blir portet til Switch. Må sikkert bare være meg som er høy på LSD siden jeg koser meg med tilsynelatende "søppelspill". Lenke til kommentar
ghimzzo Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 KurvSlangen skrev: Gavekort skrev (På 2.9.2022 den 10.00): Det er en unødvendig negativ innstilling. Nintendo eshop har rikelig med høykvalitets indieinnhold. Hvor mye skrot som fylles opp mellom hullene er ikke så veldig interessant. Jeg er gammal og skrall. "Get off my lawn" etc etc. Switchen er hacket og jeg spiller hva jeg vil når jeg vil, som regel ei uke før når det lekker ut men innstillingen min er fremdeles den samme. Men jo, det går an å ta det til etterretning og prøve å nyte noe av det, haha. Om du ikke engang betaler for spillene dine, så har du vel ikke så mye du skulle ha sagt... 2 Lenke til kommentar
Lord_Kremmerhus Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Houdini skrev (På 1.9.2022 den 13.36): Skulle ønske de i stedet lagde en remake av oracle of seasons/Ages til Switch. Storkoste meg med remaken av awakening, og synes den type 2D Zelda passer perfekt til Switch. Det er også de Zelda spillene som har størst behov for oppussing. Enig, men jeg ville også hatt en remake av det kanskje minst omtalte (og mest undervurderte?) spillet i serien: The minish cap. Kom til GBA med digitalslipp kun til WiiU som ingen hadde. Skulle også gjerne sett en remake av Phantom Hourglass, men det er jo relativt moderne og fungerer også på 3DS, så det er neppe første pri. Endret 9. september 2022 av Lord_Kremmerhus Korrektur Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Lord_Kremmerhus skrev (1 time siden): Enig, men jeg ville også hatt en remake av det kanskje minst omtalte (og mest undervurderte?) spillet i serien: The minish cap. Kom til GBA med digitalslipp kun til WiiU som ingen hadde. Skulle også gjerne sett en remake av Phantom Hourglass, men det er jo relativt moderne og fungerer også på 3DS, så det er neppe første pri. Enig! The Minish Cap er etter min mening det "koseligste" Zelda spillet i serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå