Selma99 Skrevet 31. august 2022 Del Skrevet 31. august 2022 Hører en ulyd når jeg kjører i ujevnt terreng i lav hastighet. Høres ikke når jeg kjører over dumper. Noen som vet hva det kan være? Ofte høres lyden når bilen vagger fra en side til en annen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. august 2022 Del Skrevet 31. august 2022 Kan være så mangt: Knekt spiralfjær, slitt bærekule, feil på støtdemper, mye annet. Hører du om lyden kommer foran eller bak? Fra hvilken side? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Kan være mye men jeg tipper stabstagforing eller dempertårn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Powertrainer skrev (12 timer siden): Kan være mye men jeg tipper stabstagforing eller dempertårn. Dempertårnfeil vil man (etter min erfaring) høre tydelig ved ujevn vei (fartshumper). Kan være forskjell fra bil til bil, jeg hadde denne feilen på en MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå