Nautica Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Nå blir det opptil 75 prosent dyrere å lade elbilen på veien. Link Sitat Mer og Circle K øker ladeprisene fra 1. september som følge av de høye strømprisene. Det vil forbrukere med elbil merke på lommeboka. Lading med normalladere øker med 75 prosent for registrerte kunder og med 70 prosent for drop-in kunder hos Mer, mens lading med lynladere øker med opptil 25 prosent Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Nautica skrev (28 minutter siden): Nå blir det opptil 75 prosent dyrere å lade elbilen på veien. Link Jeg vil anbefale å IKKE oppsøke de dyreste laderne som MER f.eks. De vil ha mer betalt enn andre. 1 Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Hanhijnn skrev (1 time siden): Jeg vil anbefale å IKKE oppsøke de dyreste laderne som MER f.eks. De vil ha mer betalt enn andre. Mer vil ha mer? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Trestein skrev (2 timer siden): Mer vil ha mer? Eggsactly! 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Hanhijnn skrev (5 timer siden): Trestein skrev (8 timer siden): Mer vil ha mer? Eggsactly! Ligger jo i navnet, Mer! Et hav av penger... Selv sier jeg, på "klingende" (pun intended) frensk: Merde! Une Mer d'argent! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå