Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan mor nekte meg å ta med min egen hund til ny leilighet?

Gjest 4b8e3...964

Anbefalte innlegg

Gjest 4b8e3...964

Skal flytte snart i egen leilighet og det er mulig å søke om å ta med hund.

Mor er veldig på å ikke ta den med i en 4-etasje leilighet uten heis.

Det er MIN hund, men hun vil ikke at den skal flytte tydeligvis.

Har ikke noe spesielt negativt relasjon mot min egen mor men dette blir for dumt.

Skal la hunden få besøke leiligheten noen ganger og eventuelt bare stopper jeg og ta den tilbake til moren min når jeg har flyttet fullt.

Kjøpte den for 13-14k for 3 år tilbake så den er tydelivis min? Betaler forsikring også på den så ser ikke helt hvorfor hun er så negativ på det.

jeg vet det å bytte klima og forhold rundt vil være veldig nytt og skummelt for han men vi har vært dere oppe flere ganger å gått tur i nærområdet så det ikke er helt ukjent område. Lurer på hva jeg egentlig kan gjøre enn å bare stoppe å ta den tilbake og faktisk flytte den inn i min nye bolig?

Selvfølgelig skal jeg søke om det.

Tidligere eier av leiligheten hadde hund, en medium-størrelse som var vandt til leiligheter ut i fra det jeg har fått vite.

Takker for svar.

Sjefer rase.

Anonymous poster hash: 4b8e3...964

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok ikke flyttet inn i fjerde etasje uten heis hvis jeg hadde en hund, jeg føler det blir litt for mange trapper å utsette en hund for hver gang man skal ut med hunden. Nå baserer jeg dette på egne følelser og antakelser, for å gjøre det klart.

Men så lenge det er din hund har det ikke noe å si hva mora di mener. Hun kan selvsagt ha sine meninger og gi uttrykk for dem, kanskje er hun redd hun vil savne hundens nærvær i sitt eget hjem, men når det er din hund er det jo du som bestemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...