ecco Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 HOHO, vant 10 000.- i lotto nå blir det bærbar!!! BTW: Helt genialt konsept ,spiller i england. www.virtualworlddirect.com/moneytalks . Så til pc'n. Hvor bra bærbar trenger man for dagligdags bruk. ikke no fansy shit. Og hva er viktig å legge vekt på når man kjøper bærbar? Noen gode forslag? MAks pris 10 000,- takk =) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 følg med på ulike ukens tilbud på ulike webshops. Denne uke har de denne på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...tID=43&GrpID=12 Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hva du trenger kommer helt ann på hva du skal bruke den til. Skal du bruke den til spill / 3d ting så må du tenke litt på cpu og gfx chip. Stor skjerm er jo kult også. Skal du ha den med deg rundt til venner og lan og sånt så kan det være greit med litt batterikapasitet og at den ikke er alt for diger. Skal du ha den som din eneste PC og sjelden skal flytte på den så vil du kansje ha mest mulig CPU power, gfx og store widescreen skjerm. Stor disk, mye ram og dvd brenner er jo kult. Noen vil ha den med i stua og bruke den som Divx maskin, mp3 jukebox etc. da er det jo kult med god lyd, tv utgang og gjerne noen hurtigknapper som kan brukes selv om maskinen er lukket. Asus feks har en slik. Er du sånn som meg som bruker bærbar til biz og lite annet så vil du sannsynligvis ha en slank lett sak som er lett å ha med seg, har Bluetooth, Wlan og lang levetid på batteriet. For meg er det ikke viktig med intern CD-ROM/DVD brenner etc. Bruker Wlan og usb minneplugg til alt sånt og bare glad for å slippe den ekstra størrelsen / vekten. Det blir en del møter og da kunne jeg godt tenkt meg å ha brukt en tablet pc i steden, men de er dyre fremdeles. Sjekk guiden til barbara.no den er fin. Endret 12. januar 2004 av larskrru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå