@ndreas Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 var ikke helt sikker hvor jeg skulle poste detta, men dette forumet passer nok best. saken er at jeg skulle hatt tak i visual basic 6 for windows xp pro, men jeg finner ingen seriøse steder hvor jeg kan laste det ned.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det? linker hadde vært fint... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Dette er nok ulovlig å prate om desverre.. Lenke til kommentar
jonas.follesoe Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Er da ikke ulovlig å prate om. Regner med VB6 ennå ikke er utfaset (da det er den siste versjonen før VB.NET). Du får enten lasted den ned dersom du har et MSDN abonnement hos Microsoft (forholdsvis dyrt). Du kan og se om du finner beta versjon hos www.microsoft.com. Jeg vet Borland alltid har vært flink å gi gratis versjoner av alle sine utviklingsverktøy til personlig bruk, vet ikke, og tviler på, om Microsoft er linke "snille". I såfall finnes det kanskje på cd-plater du får gratis med pc-magasiner (de er i allefall veldig glade i å legge ved Borland og Java utviklingsverktøy). Du burde forresten vurdere å heller velge VB.NET framfor VB6. Da får du gratis .NET SDK og VB kompilator. Eller, personlig har jeg gjort valget alt: C#. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 1) vi har et eget programvare forum 2) programmmet må nok kjøpes 3) stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg