HolgerL Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva med PCen/datamaskinen? En PC/datamaskin inkluderer også inn/ut-enhetene som skjerm, mus og tastatur. Det er snakk om navn på kabinettet med alt dens innhold. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det er faktisk riktig det, den boksen har egentlig ikke ett navn som er riktig, og ikke kan ta feil av tower=karosseri pc=tower, delene inni, skjerm, mus, tastatur ?=tower med cpu, hk, hd osv Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke. Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke. Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe, for min del laget jeg egen hjemmeside i en alder av 9 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe, for min del laget jeg egen hjemmeside i en alder av 9 Den var nok en vakker perle tenker jeg...husker jeg også laget hjemmesider på barneskolen, delte ut URL'en til alle i klassen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe, for min del laget jeg egen hjemmeside i en alder av 9 Den var nok en vakker perle tenker jeg...husker jeg også laget hjemmesider på barneskolen, delte ut URL'en til alle i klassen. Tror jeg var 11 da jeg laget min første hjemmeside. Den var vel og merke ikke fylt ut med noen mal. Brukte Frontpage. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Jeg brukte Notepad, så det så. Endret 20. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Jeg brukte Notepad, så det så. Oisann. Hvor gammel var du da? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Oisann.Hvor gammel var du da? Ojoj, det er lenge siden...hmmm...jeg må ha vært 10-12 år. Drev å lærte meg litt basic HTML-koder, som å lage linjer, sette inn bilder, endre teksttypen, og lage linker. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Husker jeg skulle lage en RAMDisk i MSDOS ver. 6. Skrev inn DEVICE=C:\msdos\ramdrive.sys osv... på kommandolinja! Skulle selvfølgelig inn i config.sys...ahh...gamle tider. Jeg var vel ca. 7 år. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 nå kan jeg stolt si at jeg skal lage meg en harddisk i form av tre Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Morra mi veit faktisk hva overklokking er Jeg husker hu spørte meg om jeg hadde overklokka XP2000'en min, siden jeg forklarte at den gikk på 1667Mhz men ytet det samme som en 2.0 GHz'er Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 mora mi leste vg på internett engang, på stue-pc`n Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Mora mi lagret et nummer i telefonkatalogen på mobilen hennes. En ny verden åpnet seg for henne. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 folk kaller altså "PCEN" altså de som er maskinen kabinettet det som er inni altså (ble innvikla) for "harddisk"!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kanskje et komma eller fem hadde gjort deg mer forståelig pc^2004? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke. Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe.. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke. Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe.. Så gøy. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke. Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe.. Sikkert ikke alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg