Gå til innhold

Mye dumt som har blitt sagt med årene!

Mello

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjært barn har mange navn, prosessor, harddisk, boks, dritt, ting, sak, monitor, cd-rom og mange flere som jeg ikke kommer på...

"Skjært barn"...en ekkel tanke!

He he.... "kjært" tipper jeg :green:

HA HA! Skjært.... moro... oppskåret?

Farlig dette her... lett å få bank selv her...

Lenke til kommentar

[skal ikke si at print scrn er noen selvfølge å kunne for vanlige "brukere" -

Det har jeg lurt på lenge: hvordan i h......e virker denne knappen? Hjelper ikke bare å trykke har jeg forstått...

Har forsåvidt aldri hatt bruk for det, men lurer likevel på hvordan.. :hmm:

Lenke til kommentar

[skal ikke si at print scrn er noen selvfølge å kunne for vanlige "brukere" -

Det har jeg lurt på lenge: hvordan i h......e virker denne knappen? Hjelper ikke bare å trykke har jeg forstått...

Har forsåvidt aldri hatt bruk for det, men lurer likevel på hvordan.. :hmm:

Du kan trykke ctrl+v i paint etter at du har tatt et screenshot, da limer du inn hele greia der ;)

Finnes sikkert andre måter oxo... :p

Lenke til kommentar
Er ikke akkurat noe gullkorn, men jeg husker godt når jeg og kameratene mine trodde at skjermkort og grafikkort var to forskjellige ting... *skamme meg* :p

Samme her... Og det ble jo ikke bedre av at det var noe som het 3d-kort og :confused::p

Lenke til kommentar
for en del år siden tror jeg var 9-10år da skulle jeg ta med Word til en kompis da kopierte vi inn snarveien til Word og trodde vi hadde gjort det, men det funka ikke.

:p

Dette synes vi var merkelig så vi prøvde noen ganger før mamma sa at det ikke gikk. :blush:

Kan ikke si at jeg heller var så flink med data når jeg var 9-10 år heller. :p

Drev å slettet oppstartsfiler og la in virus når jeg var på den alderen.. hehe..

Spilte fotball og fikk mosjon+frisk luft på den alderen... akk. :no:

Lenke til kommentar

Vel det teiteste jeg har HØRT er vel at en på Lafdal sa til en av kundene sine at et Ati Radeon 9200SE var det beste korte som fantes på kmarkede og det var vel en uke etter at Readeon 9800XT hadde kommi ut! Kunden kjøpte PC'en til 12000Kr han! :roll:

Endret av darkX
Lenke til kommentar
Genialt... Nettverkskort på disketter :D

BTW? Noen som kan sende meg ett Radeon 9800XT per. mail her?

Ikke noe problem, har et Radeon 9800XT fra ASUS, det går vel bra!

Hva er mail adr din...?! :p

Er dere helt idioter, vet dere hvor lang tid det ville tatt å sende det??? :wee::green:

Lenke til kommentar

Haha, kom på noe som skjedde meg for noen år sida...

Min farmor og farfar var på besøk og farfar ville få med seg en eller annen viktig fotball kamp på TVen så han gikk for å se på den. Noen få minutter senere spørte han meg om hjelp, han sa at han skrudde på skjermen men ingenting skjedde, dessuten klarte han ikke å bytte kanaler. Jeg gikk bort til han og så at han hadde satt seg foran dataskjermen! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...