Mello Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Men igrunn noe av det dummeste jeg har opplevd var da en "venn" spurte meg om han kunne få kopiere nettverkskortet mitt på disketter, jeg sa selvfølgelig ja, trodde ikke gutten var så dum at det gjorde noe, og at det var ment som et tulle spørsmål. Dagen etter kom han med en liten eske med disketter og sa han gjerne ville ha det gjort til i morgen. Til hans store skuffelse måtte jeg nesten forklare det litt snilt for han at han var en IDIOT, men ellers gikk det fint. Han har ikke spurt noen om det samme igjen (tror jeg) tihi Men det som er enda værre med den historien er at senere samme dag, på fotball kamp, så fortalte jeg det her til en annen venn av meg, og han svarte meget smart; "oi er han helt idiot han her eller, det må da ta noe sykt mange disketter" Ikke alle er like smarte her i verden, og det er enda bra, for da hadde vi ikke hatt noen å le av Endret 12. januar 2004 av Mello Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ...husk, det er først når man feiler at man lærer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 *ler høyt ond ondsinnet* jaja noen er vel bare dumme... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 noen må ta seg av det også, desverre er det ofte litt for mange som gjør det! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) søstera mi kaller kabinettet for ett karoseri. Endret 29. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. Min mor kaller hele for Hard disken Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tanta mi kaller det karasjokken! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tanta mi kaller det karasjokken! Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Av en eller annen merkelig grunn, har min bedre halvdel begynt å kalle min for "Kondemneringsprosjektet mitt" Skjønner ikke det. ... Driver jo bare og skrur litt. (At den har stått åpen midt på gulvet er jo ikke min feil ? Den virker jo ikke slik jeg vil at den skal og da må jeg jo skru litt. Ikke sant?? ) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Driver jo bare og skrur litt. (At den har stått åpen midt på gulvet er jo ikke min feil ? Den virker jo ikke slik jeg vil at den skal og da må jeg jo skru litt. Ikke sant?? ) Enig med deg. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Mamma vet ikke hvordan hun lager krøll-alfa (@) Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. Min mor kaller hele for Hard disken Samme gjør mutteren min! Jeg viste henne en harddisk engang, men det nytter ikke. Etter at jeg viste henne hvordan man kunne sende vedlegg med e-mail så er hun overbevist om at jeg er et datageni uten like Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tanta mi kaller hele datamaskinen for prosessoren. Min mor kaller hele for Hard disken Samme gjør mutteren min! Jeg viste henne en harddisk engang, men det nytter ikke. Etter at jeg viste henne hvordan man kunne sende vedlegg med e-mail så er hun overbevist om at jeg er et datageni uten like Det er litt gøy med sånn folk. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 "oi er han helt idiot han her eller, det må da ta noe sykt mange disketter" Da er det mye enklere nå som vi har bærbare harddisker Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror bestemoren min her sagt det lureste av alle; Om noen år er det ikke noen som bruker PCer lenger, for da er de sikkert av mote! Det var ikke akkurat sånn hun sa det, men det var det hun mente! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Tror bestemoren min her sagt det lureste av alle; Om noen år er det ikke noen som bruker PCer lenger, for da er de sikkert av mote! Det var ikke akkurat sånn hun sa det, men det var det hun mente! Jeg tviler. En PC er et hjelpe-middel i hverdagen og vi ville _aldri_ klart oss uten. Lenke til kommentar
Jesperkatt Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 For noen (!) år siden ble en professor på universitetet intervjuet på radio om denne dataautomatiseringen som gikk som en farsott i usa og man fryktet at det kunne smitte over til europa. Han sa at: Om en ti års tid, kan det tenkes at vi i Norge har to til tre slike maskiner her i landet. Understatement of the year? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg