JZA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Samsung sgh-E700 er verdens dessidert beste mobiltelefon for dem som ikke trenger en mp3 mobil eller bluetooth!E-700 er lekker Kan noen fortelle meg hva som er spesielt bedre med denne enn min LG G7100 ? Bortsett fra at jeg har vendbart kamera med blitz, og zoom før bildene tas. E700 har også zoom, før bildene tas.....(+zoom, etter at bildet er tatt..... er ikke store forskjellen på de telefonene, E700 har bedre kamera, LG710 har bare 1.7 MB minne, mens E700 har 9MB.. den har ikke antenne , antenne er no dritt) sikkert noen andre små ting... Grunnen for antennen er stadig strengere krav for stråling i Asia, LG fant det derfor nødvendig å lage telefonen med antenne, for å unngå kritikk for stråling. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg vil absolutt si at LG'n er mer sexy etter min mening, med speilet og den vendbare skjermen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvor mye kan du zoome med e-700, det må jo være 10000 ganger siden det var så sensasjonelt Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hvor mye kan du zoome med e-700, det må jo være 10000 ganger siden det var så sensasjonelt bare lukk munnen din et par sekunder du....og hør etter... har jeg sagt at det var sensasjonelt? NEI, IGJEN...... kan du ikke lese gutt? (jeg sa bare at det var artig....fordi jeg ikke viste det) Endret 12. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvor mye kan du zoome med e-700, det må jo være 10000 ganger siden det var så sensasjonelt bare lukk munnen din et par sekunder du....og hør etter... har jeg sagt at det var sensasjonelt? NEI, IGJEN...... kan du ikke lese gutt? (jeg sa bare at det var artig....fordi jeg ikke viste det) Tja...prøver å ha det litt gøy med deg...du blir så lett sinna Men fra spøk til alvor.....hvor mye zoom? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hvor mye kan du zoome med e-700, det må jo være 10000 ganger siden det var så sensasjonelt bare lukk munnen din et par sekunder du....og hør etter... har jeg sagt at det var sensasjonelt? NEI, IGJEN...... kan du ikke lese gutt? (jeg sa bare at det var artig....fordi jeg ikke viste det) Tja...prøver å ha det litt gøy med deg...du blir så lett sinna Men fra spøk til alvor.....hvor mye zoom? hmmm, ok..... Vet da søren jeg..... Sånn ca. : når man tar et bilde av en persom en meter ifra++, så kan man zoome helt inn så man bare ser øyet.... Og NB: er ikke sinna, bare du som kommer med litt feil komentarer, du snur opp ned på svarene/postene jeg har lagt inn... så ja. Endret 12. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Oi, en liten skjult funksjon som ingen tidligere har nevnt..artig! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg har lest at man kan zoome 5x ( digitalt seff) før bildet, men jeg vet ikke hvor mye man kan det etter man har tatt bildet... Lenke til kommentar
geddi74 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Etter at man har tatt et bilde så kan man zome inn på bildet med volumknappen..... og man kan trykke opp og ned, og til siden... etter at man har zoma...... ARTIG Humm....fikk ikke til dette Med volumtastene, mener du sidetastene? Prøvde med både de og tastene man blar i menyene med. Fikk det ikke til å funke. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ikkenoe nyhet dette ang. zoomen.. anette.. elkjøp for den lite sansynlig inn, før etter en mnd. men mobilshop har den i sølv...jeg har hatt min en uke snart! remerser: vi har forstått at du er motstander av e700 nå.... jeg er veldig fornøyd med min! smaken er som sakt som baken! delt i to... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Smaken er som baken ja... E700 er stilig; men klarer ikke å skjønne hvordan samsung en gang klarte å sende ut mobilen sånn! Samsung klarer absolutt bedre.... remerser: vi har forstått at du er motstander av e700 nå.... jeg har også forstått at alle som har e700 ikke klarer å høre på d.... Uansett om d er sannnt Lenke til kommentar
mphones Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Etter at man har tatt et bilde så kan man zome inn på bildet med volumknappen..... og man kan trykke opp og ned, og til siden... etter at man har zoma...... ARTIG Humm....fikk ikke til dette Med volumtastene, mener du sidetastene? Prøvde med både de og tastene man blar i menyene med. Fikk det ikke til å funke. Mener volum tasten ja.... Gå inn på de bildene du har tatt, også trykker du på "Se på", og da kan du trykke på volum tasten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå