Mathias Klingenberg Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Ser likhet med Turøy-ulykka: Slik gransker Havarikommisjonen Tretten bru-kollapsen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg blokkeres av en viss betalingsmur, men kan det stemme at materialene i Tretten bru var utsatt for materialtretthet? I så fall kunne man jo gjort noen ordspill ut av det. Lenke til kommentar
Roger Dyrøy Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 1 hour ago, Simen1 said: Jeg blokkeres av en viss betalingsmur, men kan det stemme at materialene i Tretten bru var utsatt for materialtretthet? I så fall kunne man jo gjort noen ordspill ut av det. Til forskjell fra Tretten samt alle de gjentatte rasene på Rv. 13 er at det (enda) ikke er liv som har gått tapt. Synes det er litt utidig at du @Simen1 harselerer med dette, men jeg er ikke overrasket. Utmatting av fagmiljøene er den største trusselen vi står ovenfor nå. Og det virker som nær sagt alt går i beredskapsmodus. Klimahysteriet fortsetter med full styrke, det er ikke bra for noen. https://www.tu.no/artikler/fatal-kollaps-i-en-splittet-veisektor/521612 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå