Idiot 62 Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 Hei, for ca. 2 år siden ønsket jeg å trekke kabel gjennom veggen for HDMI og Ethernett til kontorplass. for å gå fra det ene rommet til det andre ble jeg nødt til å gå gjennom en stend på diagonalen (pipe i veien den andre veien). Har nå blitt gjort oppmerksom på at veggen potesielt er bærende, da den strekker seg i den samme retningen som taket. Spørsmålet mitt er rett og slett om jeg har vært en sabla idiot og trenger å få dette utbedret, eller om dette er "innenfor" Se bilder og tegning for mål og overblikk av hullet. Uansett så skal jeg ikke gjøre lignende igjen 😅 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 Er ingen ekspert på området, men om man f.eks skal trekke k-rør igjennom stenderene må man borre for å komme seg igjennom. Vil ikke tro dette skal ha noe å si for bæreevnen til stenderen. Den står tross alt ikke alene. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 29. august 2022 Del Skrevet 29. august 2022 99 % sikker på at dette ikke er et problem. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 31. august 2022 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) En spikerplate/hullplate over dette vil uansett kunne forsterke det? Hvis du kommer til. Endret 31. august 2022 av Labelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå