EDB Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kan jeg bruke disse bryter'ne til å skru av å på viftene mine? Og hvis det ikke går med alle, hvilke går det med?Er det vanskelig å koble det opp?Trenger jeg no spessielt utstyr?? Mvh Eirik Lenke til kommentar
LL Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg skal ikke svare på om du kan bruke disse eller ikke. Tror det, men har ikke sett så nøye på dem. Kan du ikke kjøpe slike på Biltema? Sikkert mye billigere... Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Broken link... Bare finn deg en vanlig bryter for 12V, kanskje en med lys i. Klipper bare av +ledningen på viften din, kobler den til bryteren. For å fixe lyset kobler du til en ledning der hannkontakten til lyset er - (minus) så kobler du denn til jord (kabinettet) Det er den "viftestyringen" jeg har akkurat nå, 4brytere koblet på den måten... Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 sidene til microplex har vært nede en god stund nå.. men hvis d er av-på bryter så skal det funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå