inside_446486 Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Siden forrige uke får jeg hverken logget inn eller skiftet passord på HomeNets "Min side". Virker nesten som min bruker-ID er borte fra systemet, og jeg blir hverken gjenkjent via e-postadresse eller mobiltelefonnummer. Kundeservice har videresendt saken til den/de som administrerer "Min side" og jeg venter på en løsning. Ser HomeNet skriver i en nylig e-post at Min Side "oppgraderes", så jeg antar noe har gått på trynet i oppgraderingen. Sitat: "Nå lanserer vi en oppgradert versjon av Min side, som gjør det enda lettere å optimalisere nettet hjemme hos deg." Antar denne "optimaliseringen" er noe halvautomatisk konfig-hjelp e.l. for de som bruker HomeNets administrerte firewall og wifi - sikkert fint for majoriteten av brukere, men jeg bruker eget utstyr og ønsker i utgangspunktet bare å kunne logge inn for å sjekke en faktura. Har andre HomeNet-kunder her nylig opplevd noe lignende? Update: Meh - ser ut som jeg måtte registrere meg på nytt - selv om jeg bestemt mener jeg har brukt Min side etter de oppgraderte. Burde vært mulig å fange opp hos kundeservice så håper de legger til rette for det senere. Endret 28. august 2022 av inside_446486 Lenke til kommentar
inside_446486 Skrevet 28. august 2022 Forfatter Del Skrevet 28. august 2022 inside_446486 skrev (19 minutter siden): Siden forrige uke får jeg hverken logget inn eller skiftet passord på HomeNets "Min side". Virker nesten som min bruker-ID er borte fra systemet, og jeg blir hverken gjenkjent via e-postadresse eller mobiltelefonnummer. Kundeservice har videresendt saken til den/de som administrerer "Min side" og jeg venter på en løsning. Ser HomeNet skriver i en nylig e-post at Min Side "oppgraderes", så jeg antar noe har gått på trynet i oppgraderingen. Sitat: "Nå lanserer vi en oppgradert versjon av Min side, som gjør det enda lettere å optimalisere nettet hjemme hos deg." Antar denne "optimaliseringen" er noe halvautomatisk konfig-hjelp e.l. for de som bruker HomeNets administrerte firewall og wifi - sikkert fint for majoriteten av brukere, men jeg bruker eget utstyr og ønsker i utgangspunktet bare å kunne logge inn for å sjekke en faktura. Har andre HomeNet-kunder her nylig opplevd noe lignende? Meh - ser ut som jeg måtte registrere meg på nytt - selv om jeg bestemt mener jeg har brukt Min side etter de oppgraderte. Burde vært mulig å fange opp hos kundeservice så håper de legger til rette for det senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå