Gå til innhold

Europa League- & Conference League-tråden 2022-23


blured

Anbefalte innlegg

bshagen skrev (13 minutter siden):

@Snikpellik Men la oss være ærlige. Det måtte skje Maguire. Og det vet alle. Og det er påtide at vi innser at fyren ikke holder dette nivået. Som Hareide sa i Heia Fotball podcasten: «det var full fest hos Leicesterledelsen når de fikk solgt ham» 

Var full fest da vi kjøpte ham og. Han hadde heldigvis to meget bra sesonger før det falt sammen.

Maguire og Lindelöf er i utgangspunktet gode nok som backup, men med ballen i beina er det milevis opp til Varane og Martinez. Sistnevnte hadde kanskje løst den situasjonen der bedre. Og Maguire tror jeg bare funker når han spiller regelmessig.

Men problemet her mener jeg først og fremst var De Gea og valget om å i det hele tatt slå ballen. Han har gjort det før også, uten hell. Jeg forstår det ikke! Det er så grunnleggende at man ikke slår på førstebevegelsen når den trekker på seg alt presset. Da slår man ut på sidene eller langt, å trekke på seg presset er jo hele hensikten med at en møter ned i midten og ber om ball.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må opp mange hakk i intensitivitet i 2 omgang. Er så av og på knapp når det gjelder det fra kamp til kamp altså... Sikkert mye pga lite rotasjon og mange skader men læll

Forferdelig omgang. Må nok få inn Rash/Shaw tidlig i 2 omgang. Er ganske avhengig av de to. Ut med en av stopperne.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (7 minutter siden):

Må opp mange hakk i intensitivitet i 2 omgang. Er så av og på knapp når det gjelder det fra kamp til kamp altså... Sikkert mye pga lite rotasjon og mange skader men læll

Forferdelig omgang. Må nok få inn Rash/Shaw tidlig i 2 omgang. Er ganske avhengig av de to. Ut med en av stopperne.

Vil tro de to kommer inn raskt.

Største savnet i kveld er Bruno etter min mening. Mangler så mye intensitet i overgangsspillet, spesielt når vi skal forsvare. Sabitzer har ikke i nærheten av den frekvensen. Kanskje Fred kan komme inn tidlig her og få opp trykket litt på midten?

Eneste jeg vil gi godkjent til nå er faktisk Antony. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Vil tro de to kommer inn raskt.

Største savnet i kveld er Bruno etter min mening. Mangler så mye intensitet i overgangsspillet, spesielt når vi skal forsvare. Sabitzer har ikke i nærheten av den frekvensen. Kanskje Fred kan komme inn tidlig her og få opp trykket litt på midten?

Eneste jeg vil gi godkjent til nå er faktisk Antony. 

Bekymringsverdig hvor varierende prestasjoner denne gjengen leverer, greit nok at at de har spilt mye, men de bør jo greie å bidra med litt mer innsats og energi i starten av en kamp. Bruno er en helt fantastisk spiller og utrolig viktig for dette laget her, men det er ikke akkurat billige dårligere spillere som er ut på banen der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...