lofotknut Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Hei, lurer på om min ps4 kontroller har tatt kvelden. Dvs den funker men må være tilkoblet kabel. Så den lader ikke. Har prøvd diverse triks på nett som "reset knapp" osv....uten hell . er det noe mer jeg kan prøve eller må jeg innse at slaget er tapt?😢 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Godt mulig den bare trenger nytt batteri. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Om den har ligget lenge tom for strøm så er nok batteriet ødelagt. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 26. august 2022 Forfatter Del Skrevet 26. august 2022 huff da! noe vits å skaffe nytt batteri / lett å sette i nytt? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg tror det skal være relativt enkelt å bytte. Tror de benytter plugg så du slipper å lodde. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 4 hours ago, lofotknut said: huff da! noe vits å skaffe nytt batteri / lett å sette i nytt? Virker meget overkommelig å bytte selv. Må bare skru ut skruene og dele stikken så er batteriet bare festet med en plugg. Se bare en eller flere videoer på youtube om hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Veldig enkelt å demontere en ps4 kontroller. Batteriet er festet med plugg som andre her sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå