dude80 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Får ikke emerge noen ting i gentoo lenger, og vil derfor sjekke om det kan være feil på minnet mitt. Lastet ned Memtest-86 v3.0, og nå har testen snart gått i 13 timer...hvor lang tid kan dette egentlig ta? Jeg har en athlon xp 1.8 Ghz og 512mb ram-brikke.... Lenke til kommentar
jirre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hver test tar ca 10 min hos meg (1GB). Det virker som om programmet henger hos deg! Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Merkelig...altså, det er 7 tester, det vil si at du fikk beskjed om at testen var ferdig når det var gått 1t og 10 min? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sist jeg brukte det så gikk det i loop. Altså at det bare går og går til du avslutter det. Grunnen er at selv om minnet har pasert en test en gang betyr ikke det at det er garantert feilfritt. Jeg satte det bare på en helg jeg var vekke og lot det gå hele helgen. Men jeg skulle tro at 13 timer er nokk for å avsløre det meste av det. Lenke til kommentar
jirre Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nei; Alle 7 testene tok ca 10 min. Programmet går i loop og tester så lenge det er aktivert. På statuslinjen ser du hvor mange tester som er foretatt og om det ble oppdaget feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå