scoot Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 http://www.ostbydata.no/catalog/product_in...products_id=452 <- Ser dette bra ut ? eller for og spørre enklere: ER det bra ? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 q.tec har veeeldig dårlig rykte på seg har jeg lest litt rundt om her på forumet.. psuen er visst ikke så god.. hva skal du bruke det til? skal det moddes? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 vet ikke helt om jeg ville godt for den... q-tec er ikke bra hadde en q-tec før, men den ble byttet ut p.g.a. dårlig psu, og svakt kabinett... MEN det kabinettet der hadde jo et fett design da Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har erfaring med totalt 5 Q-Tec kabinetter (3 forskjellige sorter) og imho er kabinettene noe av det verste som er å oppdrive. De er myke og de bråker som bare det. Jeg skal i hvert fall ikke nerme meg "kjøp"-knappen til et Q-Tec kabinett flere ganger. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nå leveres det kabinettet uten psu - så det er jo fritt frem å kjøpe en annen noe jeg anbefaler. Qtec sine produkter leverer veldig mye for pengene, men har meget variabel kvalitet på produktene sine - jeg er veldig fornøyd med et qtec kabinett - som bråker minimalt. Har også sett eksempler på dårlig design og "kreative" løsninger fra deres side. Qtec er et ganske variabelt merke helt enkelt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ok, der skiftet jeg mening ;P Men da spør jeg: ANDRE Forslag til et tøft kabinett ? Jeg vil ha Vindu, helst PSU og et stilfult et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå