Apekatter Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Ja, når man setter aper i bur da, så mistrives de litt så de har sex med hverandre litt for moroskyld bare, når mennesket er i et system som samfunnet så gjør de det samme Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Ikke sikker på om jeg kjøper at bur er det samme som "samfunnet". Apekatter har dessuten ikke den samme moralske standarden som vi mennesker har. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Selvsagt vet vi det! Har du ikke hørt om Apekopper? Moro er dog viktigst, som AIDS og andre bivirkninger 😉 Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Jeg tror du bør sjekke ut apearten Bonobo, som bytter ut aggresjon med sex i sosiale samhandlinger og er en del av den hverdagslige kommunikasjonen. Det er vel de som har mest sex av alle apene (oss inkludert). De er forresten den mest fredeligste apearten av alle, så sex funker. Endret 25. august 2022 av shockorshot 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 De trenger ikke være i bur en gang. Bonobo-apene for eksempel, bruker sex til en hel rekke forskjellige ting sosialt sett. Det er mange dyr som generelt sett har sex fordi det er digg. Jeg skjønner ikke helt hvor denne forkvaklede «sex er kun for formering» oppfatningen kommer fra. 2 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Ifølge Tonny i filmen Pusher så liker aper å ha analsex Endret 25. august 2022 av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg