Flanger Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vet ikke helt hvor denne tråden passer inn, men jeg satser på Web-design. Noen som vet hvordan jeg kan lage en FTP-server med passord? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vet ikke helt hvor denne tråden passer inn, men jeg satser på Web-design. Noen som vet hvordan jeg kan lage en FTP-server med passord? Bruk søkefunksjonen neste gang, og riktig kategori for denne er "Internett og nettverk" Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vet ikke helt hvor denne tråden passer inn, men jeg satser på Web-design. Passer ikke helt, nei... Noen som vet hvordan jeg kan lage en FTP-server med passord?Det finnes programmer. 3-parts eller integrert i OS. Har du Windows 2k eller XP Professional, finnes dette, da må du installere IIS, Internet Information Service, og der finner du en egen WEB-server, FTP-server og SMTP-server. Blandt terdjepartsprogrammer kan du bruke Serv-U Lenke til kommentar
adawen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Feilpostet. Flyttes og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg