Mala Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Største spillet installer pr.nå er vel Battlefield V på PC på rundt 90GB, må alltid ha dette liggende i tilfelle spontane tilbakefall! Totalt tar vel spillene opp rundt 430-50GB på maskina. Endret 7. september 2022 av Mala Lenke til kommentar
TrondLegacy Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Gta V CSGO ARK + MAAANGE ANDRE. Må som regel slette et spill når jeg kjøper et nytt😅👍 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Nettopp formatert, så har "bare" 569gb med spill installert. Og det spillet som tar mest plass er Red Dead Redemption 2. Vil ikke avinstallere det pga jeg spiller det i ny og ne, og fordi det er et sabla bra spill! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) PS5. Call of Duty. Rundt 227Gb. Har ellers flere store spill og tar opp ca 1,2 TB totalt, så dagens løsning med "bare" 1Tb ekstra plass må nok snart vike for noe større. Endret 8. september 2022 av Retroman Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Her er det kun mobilen som har spill, den er alltid i nærheten uansett hvor jeg er. Største er Pokemon Go (utfordret av min datter som var dreven, men jeg er nå nivået over!). Neste er detektivspillet June's Journey (sterkt vanedannende). Pc'en brukes nesten bare til foto. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Serpentbane skrev: Sitat De av oss som er gamle nok husker kanskje at det første DOOM-spillet tok opp hele 40 MB (0,04 GB) lagringsplass. Lurer på om noen av oss er så gamle at seniliteten har slått inn? De av oss som er gamle nok til å huske hvordan det var å installere Doom på en 127MB harddisk, men som enda ikke har blitt senile, husker at Doom krevde 24MB på disken under installasjon på grunn av dekomprimeringen, men etter installasjonen tok opp 12MB. Husker også når Snake kom på Tiki 100 (ellet noe sånt?). Vi var såå begeistret for hvor avansert teknologi kunne være! Det var mulig å se bilde, ikke bare tekst. Forøvrig har jeg ikke lagt merke til noen demens rnmå 😂 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 På konsoll har jeg en Philips G7000, og lagringen måles da i cm hylleplass, eller cm3 ekskelagring. Tenker det fort blir en liten meter i hylla. Lenke til kommentar
Gamadvent Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Cyan worlds 450gb. Klassisk utforskningsspill som en går tilbake til mange ganger for å løse gåter og puzzels og for den visuelle stemningen og utforskningen. Ble hekta ifra første spillet i serien og det at det ga en god følelse og at en måtte tenke på mange nivåer. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Pappeske34 skrev (På 28.8.2022 den 20.21): War Thunder 97GB. Jeg kommer ikke til å avinstallere mitt liv har brukt for mye tid. 97?? Shiit.. Da har jeg ikke plass på 1tb m.2 brikka xD Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Såååå når og hvor blir vinneren annonsert? Lenke til kommentar
Hjaldrgud Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg er ganske sikker på jeg har 2+GB med spill hvis jeg skulle installert hele biblioteket mitt fra Steam. Det største spillet jeg eier er Battlefield 2 fra 2005. Battlefield 2 fra 2005 sier du? Ja! Spillet er fra en svunnen tid da man kunne modde spill og AAA-spill kom med en modde-editor. Spillet har fortsatt en svært aktiv modscene. Med det resultat at i Battlefield 2-mappa mi er på rundt 150GB med gamle og nye modder. Det er en 50-dobling av spillets originalstørrelse. Spillet kom ut da jeg bikka tenåring og jeg ble stormforelsket i det. Siden har jeg aldri klart å slutte å spille det, og jeg drar alle mine venner med på COOP de sjeldne gangene vi fortsatt har LAN. Battlefield 2 er som terapi for meg og minner meg om ei tid da alt var litt enklere. Derfor kommer jeg aldri til å avinstallere Battlefield 2 fra SSD'en min. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 On 9/12/2022 at 6:14 AM, Tobeass said: Såååå når og hvor blir vinneren annonsert? Litt tvilsomt at de ennå ikke har svart på dette. Smaker litt uggent, må jeg si. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Ja, denne konkurransen virker ikke spesielt gjennomtenkt. Er forøvrig ingen fan av slike konkurranser som skal "engasjere" leserne, i stedet for å bare enkelt lodde ut premien. Endret 14. september 2022 av Uderzo Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 On 9/12/2022 at 6:14 AM, Tobeass said: Såååå når og hvor blir vinneren annonsert? 5 hours ago, Aetius said: Litt tvilsomt at de ennå ikke har svart på dette. Smaker litt uggent, må jeg si. 2 hours ago, Uderzo said: Ja, denne konkurransen virker ikke spesielt gjennomtenkt. Er forøvrig ingen fan av slike konkurranser som skal "engasjere" leserne, i stedet for å bare enkelt lodde ut premien. Hallais! Vi kårer en vinner denne uka. Jeg kan bekrefte at det ikke er noe som helst muffins her 😊 3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Oppdatering! Konkurransen er nå avsluttet og vi har kåret tre vinnere: «Aldeon» har Destiny 2 som det største installerte spillet. Dette skaper en viktig avkobling for ham i en ellers så hektisk hverdag fylt med jobb og forpliktelser «Arctic V» har totalt 1,9 GB med spill installert, med Red Dead Redemption 2 som det største. Dette lastet han ned med 4G i sin tid, og ønsker helst ikke å slette det «Malvado» er så grei å lar hele familien bruke pappas gaming-PC, og da krever det en del plass for at alle skal få ha de spillene de liker best Alle tre får velge mellom Samsung 980 Pro 2TB eller Samsung T7 Shield 2TB som premie. Gratulerer! 😀 3 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 On 9/16/2022 at 8:37 AM, TST said: «Arctic V» har totalt 1,9 GB med spill installert, med Red Dead Redemption 2 som det største. Det vakke mye. 😉 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Potayto, potahto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå