PaladinNO Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Spillredaksjonen skrev (På 25.8.2022 den 9.42): Annonse: Konkurranse: Hvor stort er ditt spillbibliotek? Vinn stor SSD fra Samsung Les hele saken på Gamer.no» Så når er trekningen av denne konkurransen? Lenke til kommentar
figitout Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Har Ark Survival evolved, og klarer ikke helt å stoppe med dodo oppdrett og set aggressive og slipp dem løs hver gang noen går forbi basen... 275gb slukt a et spill, der den største gleden er å se folk bli løpt ned a 100 vis a dodoer Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 I skrivende stund tar mine installerte spill ca 1.2TB. Det som tar opp mest plass hos meg er WoW, og dette kommer jeg ikke til å avinstallere fordi jeg har en fantastisk vennegjeng spredt over lange avstander og flere land som jeg spiller med nesten daglig og har det veldig gøy med. Jeg traff også kjæresten min gjennom WoW og vi spiller sammen så og si hver dag! Hun hadde nok blitt veldig sur på meg hvis jeg avinstallerte det... Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 I øyeblikket har jeg ca. 5,8TB med spill installert. Da har jeg ikke regnet med ting som savegames, backups, lagrede mods, eller video captures. 4,4TB på SATA SSD'er (mange av dem), og resten på spinnende platelagere. Allikevel er jeg hele tiden pokka nødt til å avinstallere masse spill for å få plass til flere. Sjonglerer spill etter behov. Det største i øyeblikket er CoD:MW2, 140GB Men jeg slettet nylig ArmA3 med ett tonn med mods og missions, over 600GB! Et evindelig mas! =) Lenke til kommentar
Alphawulff Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 Det største spillet jeg har er COD: Cold War på 100 Og noen GB. Grunnen til at jeg ikke har avinstallert det er fordi jeg spiller det når jeg streamer. Lenke til kommentar
TB-wez Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 For øyeblikket er det World Of Warcraft med maaaasse addons + mange battlefield spill. Mere lagring hadde vært alfa omega 😍 Lenke til kommentar
Mona Nygaard Skrevet 3. september 2022 Del Skrevet 3. september 2022 100GB World of warcraft Lenke til kommentar
Dortheo Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Totalt tar spillene mine opp mot 800 GB, der COD MW/Warzone er det største på ca 230 GB. Har faktisk vurdert å kjøpe samsung 980 pro 2 TB i flere uker nå, så denne konkurransen passer jo midt i blinken! Hehe. I tillegg til spillene mine har jeg over 1,5 TB med musikk plug-ins som gjør at jeg må snart vurdere å rydde opp PC-en for spill jeg ikke bruker. Musikk og gaming er 2 hobbyer som krever mye diskplass! Warzone på fridagene/helger med boysa og noe godis å drikke og tygge på er en herlig følelse, så den vil jeg ikke miste ved å avinstallere Warzone. Ellers går det i LoL og litt old school spill som HOMM3, AoE 2, Wacraft 3 og ikke minst litt Minecraft i blant 🙌 Lenke til kommentar
NOTOX Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Totalt ca 300 GB og det største er fortnite på ca 34GB. Kan ikke avinnstellere det for det er jo det alle mine venner spiller. Hadde passet bra med en 2 TB m2 PCIe4 disk siden kjøpte nytt hovedkort, cpu og minne på black week ifjor og enda sitter og sliter med min nesten 5år gamle 500 GB ssd disk Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Spillene tar ca 500Gb og det største spiller er Far Cry 5. De som er større har blitt avinnstallert fordi jeg spiller lite. Far Cry 5 har fått være innstallert fordi jeg liker å spille det og man slipper å være så anspent som når man spiller CS GO f. eks. Det er dermed perfekt for å koble av innimellom jobb og mastergraden jeg tar på deltid. Det er dog vanskelig å få tid til å spille, men det å vite at det ligger klart på disken er betryggende Lenke til kommentar
meza Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 COD Warzone er vel størst, tett etterfulgt av Assetto Corsa med mods =) Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 903gb over tre lagringsenheter. Warzone kommer på 91,5gb, mens Sniper Elite 5 kommer på en andreplass med 90,1gb Og hvorfor avinstallerer jeg ikke warzone? Vel, jeg spiller det. Ser at dere skriver at GTA 5 er 76 gb... Ved lansering, ja. Men per dags dato så er det over 100gb på GTA 5. Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 4. september 2022 Del Skrevet 4. september 2022 Største spillet jeg har installert nå er Witcher 3 med alle DLC. Holdt på med en gjennomspilling for ca 3 år siden som jeg aldri fulførte, og har siden tenkt at "i høst skal jeg fortsette" men har siden aldri kommen så langt. Avinstalleres ikke fordi det hadde skjært meg i hjertet, ingen andre spill kan rettmessig ta dens plass på min relativt lille SSD. Lenke til kommentar
s0lstad Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg har en 250GB SDD som jeg har hatt i en del år nå. Etter Windows og en god del programmer til jobb/hobby sitter jeg vel igjen med rundt 40GB. Det største og eneste spillet jeg har installert for øyeblikket er DayZ, som er på rundt 25GB, så jeg sitter igjen med 15GB. Jeg har lenge vurdert å oppgradere til en større SSD, spesielt når jeg sitter der og må slette programmer for å få mer plass, men jeg har aldri fått gjort det. Så om jeg hadde vunnet denne hadde det vært midt i blinken! Lenke til kommentar
Tommy1 Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Call of duty Modern Warfare call of duty black ops cold war FS2020 Lenke til kommentar
321nico Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Tror mitt største spill må være GTA 5 😊 Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 største jeg har installert akkurat nå er world of warcraft(73GB), det har blitt reinstallert totalt 2 ganger på 16 år (første gang pga harddisk dævva og andre gang pga EA beta appen sletta alt av spill jeg hadde på harddisken da jeg uistallerte BF2042 tror hele nabolaget hørte meg rope WTF! da jeg fant ut hva EA appen hadde gjort) har alt for mange minner og screenshots fra wow at jeg sletter alle andre spill før jeg i det hele og store tenker på å uinstallere det. noe som mest sannsynligvis aldri skjer Lenke til kommentar
provensis Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Største er WoW Classic. Ikkje så veldig mykje. Men loading tiderne tager tid men en treig ssd. Det er mit chill spill, som eg bruker til å spille med min kone med. Så den blir aldrig avinstallert. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Sitat De av oss som er gamle nok husker kanskje at det første DOOM-spillet tok opp hele 40 MB (0,04 GB) lagringsplass. Lurer på om noen av oss er så gamle at seniliteten har slått inn? De av oss som er gamle nok til å huske hvordan det var å installere Doom på en 127MB harddisk, men som enda ikke har blitt senile, husker at Doom krevde 24MB på disken under installasjon på grunn av dekomprimeringen, men etter installasjonen tok opp 12MB. Endret 7. september 2022 av Serpentbane Lenke til kommentar
DukeForau Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Største akkurat nå er Sea of Thieves på 82gb. Og kan nesten ikke slette det siden min sin på 13 år elsker å spille det med vennene sine. Men det som potensielt kan oppta mest plass er FiveM pga de fantastisk dårlig koda cache filene som hoper seg opp hvis man ikke rydder av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå