Gå til innhold

Det måtte jo skje...

Anbefalte innlegg

Den er var utrolig fet. Du kan virkelig være stolt av arbeidet ditt. :thumbup:

Bare lakkèr den CD/DVD-ROM'en i front så er den nærmest perfekt. :dribble:

Hehe, ja, en svart dvd-drive hadde absolutt gjort seg!

Jeg får syte til arbeidsgiver om at den jeg har nå er ødelagt - eller lakere den ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ps....har du lagt den tanken på siden selv? Og hvor sitter LED`en`?

Jepp, tanken har jeg montert slik selv. Noen velplasserte hull i sidedekselet og saken var i boks! LED'en er faktisk en 10cm UV-katode som jeg rev i filler for å få den ut av "plastikkrøret" den orginalt sitter i, og ved hjelp av et strips og litt svart teip greide jeg å plassere den bak reservoaret slik at den ikke synes.

Jeg vurderte å borre et hull i bunnen av reservoaret og montere en LED der, men jeg synes Innovatek-reservoaret er så pent at jeg hadde ikke hjerte til å begynne å herje med det - ihvertfall ikke enda :)

Lenke til kommentar
Hva slags kasse er det der?? Synes den likner en Lepont.. Stemmer det eller? Men var den kjøpt på Clas Ohlson ? Hva koster den da?

Chyang Fun CF-2029B heter kabinettet, og på Digital Impuls kostet det 690,- inkl. 300W PSU. Det er sikkert enda billigere hos Clas Ohlson...?

Det ligner på et Lepont kabinett, men jeg tror ikke de har så mye til felles utover det...

Lenke til kommentar
Ps....har du lagt den tanken på siden selv? Og hvor sitter LED`en`?

Jepp, tanken har jeg montert slik selv. Noen velplasserte hull i sidedekselet og saken var i boks! LED'en er faktisk en 10cm UV-katode som jeg rev i filler for å få den ut av "plastikkrøret" den orginalt sitter i, og ved hjelp av et strips og litt svart teip greide jeg å plassere den bak reservoaret slik at den ikke synes.

Jeg vurderte å borre et hull i bunnen av reservoaret og montere en LED der, men jeg synes Innovatek-reservoaret er så pent at jeg hadde ikke hjerte til å begynne å herje med det - ihvertfall ikke enda :)

Tror han mente om du har lagd (aka laget på norsk ;) ) den selv, og det har du vel ikke, såvidt jeg ser det er det en NISO (3dfxcool selger slike) eller lignende? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...