espentan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Når CPU-viften på jobb-pc'en min begynte å lage veldig slemme lyder tenkte jeg at det var på tide å velsigne den med litt vann også Jeg ville ha den så stillegående som mulig, så jeg tenkte jeg skulle gi de passive radiatorene til Innovatek en sjanse. Forløpig har jeg en Zalman ZM-WB2 CPU-kjøler og en Innovatek Graph-O-Matic Rev2.0 VGA-kjøler. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 du har i allefall en ok jobb Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 du har i allefall en ok jobb Indeed Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 åh.. skulle gjerne visst hvor bra den radiatoren er.. har du noen temperaturer å vise frem? Lenke til kommentar
espentan Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 du har i allefall en ok jobb Jada, jeg klager slett ikke Lenke til kommentar
espentan Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 åh.. skulle gjerne visst hvor bra den radiatoren er.. har du noen temperaturer å vise frem? Akkurat nå sitter det en litt stakkarslig P4 1.6 Williamette i maskinen, og ved 2200Mhz og 1.825 volt genererer den masse varme - mer varme enn en 2.6Ghz P4C gjør ved 3250Mhz. Ved idle ligger temperaturen på ca. 30-31 grader og ved full load stiger den etterhvert opp til 44-45 grader og blir liggende der. Jeg er litt usikker på hva romtemperaturen er, men jeg vil tippe ca. 22-23 grader. Jeg eksprimenterte litt i helgen og satte en stor vifte (av den typen man bruker til å kjøle ned kroppen på varme sommerdager) til å blåse rett på radiatoren, og da fikk jeg temperaturen ned på 32 grader under full load. Jeg tror ikke jeg vil anbefale denne radiatoren dersom man er ute etter å overklokke mest mulig, men til "vanlig" bruk er den god nok. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Er ikkje dumt å få "herje" litt med jobb-PCen! Håper jeg får en lignende jobb i fremmtiden der jeg har litt tid på jobb til å mikse litt på en eventuell maskin. Foressten så var maskinen stili Lenke til kommentar
espentan Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Veldi pent Takk, jeg er ganske så fornøyd med resultatet Det ser faktisk enda bedre ut i virkeligheten - det virker som kameraet mitt ikke likte at jeg har en UV-katode montert bak reservoaret... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Så meget bra ut det der Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du er den første jeg har sett som har samme kasse som meg! Trodde aldri jeg skulle kjøpe kasse hos Clas Ohlson, men det ser ut til at det ikke er så fyfy som jeg trodde... jah konge mod foresten Lenke til kommentar
espentan Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Du er den første jeg har sett som har samme kasse som meg!Trodde aldri jeg skulle kjøpe kasse hos Clas Ohlson, men det ser ut til at det ikke er så fyfy som jeg trodde... jah konge mod foresten Hehe, jeg ante faktisk ikke at disse kabinettene er å få kjøpt på Clas Ohlson - jeg kjøpte mitt på Digital Impuls. Uansett så er det et helt greit kabinett, samtidig som det skiller seg litt fra mengden Lenke til kommentar
Josten Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nice work Hvor kjøpte du den radiatoren hen? Lenke til kommentar
espentan Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Nice work Hvor kjøpte du den radiatoren hen? Takker! Radiatoren og alt det andre innovatek-utstyret kjøpte jeg rett fra webshopen til Innovatek: www.webshop-innovatek.de. Etter å ha pusset opp igjen tyskkunnskapene litt gikk det helt smertefritt. De aksepterer ikke VISA eller noe i den duren, så du må forhåndsbetale via bank, men om du har nettbank så er jo det veldig enkelt og gjøre... Pakken kom på døren 5 dager etter bestilling. Endret 12. januar 2004 av espentan Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 virkelig stilfullt med det vannet! Godt jobba! Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Pent utført, godt jobba ! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Den er var utrolig fet. Du kan virkelig være stolt av arbeidet ditt. Bare lakkèr den CD/DVD-ROM'en i front så er den nærmest perfekt. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ps....har du lagt den tanken på siden selv? Og hvor sitter LED`en`? Lenke til kommentar
espentan Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Og du jobber som??? Jeg jobber ikke som vannkjølings-installatør, bare nesten Jeg er programerer/web-utvikler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå