Marianne Gjessing Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Melder Google til datatilsyn for å kamuflere reklame som e-post 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Det er skikkelig uting. Microsoft gjør også dette i Outlook. Burde fjernes umiddelbart. Endret 24. august 2022 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
ali q Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Enig i at det er en uting, men har aldri noensinne sett reklame i Gmail, verken i nettleser eller i app? Og jeg har vært Gmail-bruker siden 2005 når man måtte ha invite for å opprette bruker. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) 9 hours ago, ali q said: Enig i at det er en uting, men har aldri noensinne sett reklame i Gmail, verken i nettleser eller i app? Og jeg har vært Gmail-bruker siden 2005 når man måtte ha invite for å opprette bruker. Sjekket selv nå i mobilappen, og om man trykker på fanen sosialt under inboxer (hvor notifikasjoner fra f.eks. YouTube, LinkedIN osv. kommer), er det en del reklame. F.eks. har jeg noen epost fra Verisure alarm, noe som jeg aldri har sett på, kjøpt produkt fra eller generelt være noe interessert i. Det eneste jeg vet er at den gangen jeg skal ha alarm, ja da blir det ikke Verisure (har som prinsipp at de selskapene som sender meg reklame uten at jeg har bedt om det eller adds, de ungår jeg). Endret 25. august 2022 av The Very End 1 Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Gi bøter som virkelig svir. Og da snakker man om mange milliarder. Ikke kroner men dollar! 1 Lenke til kommentar
Jan Høydahl Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Bruk en skikkelig epost-app, problem løst. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 The Very End skrev (14 timer siden): Sjekket selv nå i mobilappen, og om man trykker på fanen sosialt under inboxer (hvor notifikasjoner fra f.eks. YouTube, LinkedIN osv. kommer), er det en del reklame Jeg har fjernet disse fanene for flere år siden, så det forklarer hvorfor jeg ikke får reklame i gmail. Jan Høydahl skrev (11 timer siden): Bruk en skikkelig epost-app, problem løst. Og du kommer med eksempler i fleng? Jeg har som nevnt ikke opplevd disse reklamene, så for min del har Gmail fungert feilfritt. Og funksjonaliteten med å enkelt snooze ting gjør at jeg enkelt klarer å opprettholde min zero inbox policy. Eneste problemet jeg har hatt er at i den siste måneden så er det en del "DHL"-spam/fishing som har kommet gjennom spamfilteret. Så klart ingenting jeg biter på, men kjedelig med falske mail-notifications. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå