Fat^Cat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvordan får man laget knapper til å redigere tekst på i ett php script med sql-database, akkurat som det som er f.eks når man lager en post her (så man kan velge bold, kursiv, understreket osv osv) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 spør i php eller java delen. For jeg mener det blir en fin blanding av de to Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvordan får man laget knapper til å redigere tekst på i ett php script med sql-database, akkurat som det som er f.eks når man lager en post her (så man kan velge bold, kursiv, understreket osv osv) Hva har det med java å gjøre da? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kanskje at d er brukt java til å lage dem, eller at man kan gjøre d i alle fall Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 er det bare meg, eller har det vært mye php spørsmål her i det siste? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 er det bare meg, eller har det vært mye php spørsmål her i det siste? stemmer! Admins burde laget en tråd: til deg som har tenkt å poste php-spørsmål her, vurder sterkt å legge dem i php-delen. Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Var ikke noe PHP spørsmål fra starten av, hadde ingen anelse om hvilket språk man bruker for å lage noe sånt, størst sjans for å få svar her Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) [url="http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/News_Publishing/index.html"]PHP-news[/url] Trådstarter: Dette er Web-Design. Det er en forskjell på det og php/java. Skjerp deg. Endret 13. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
erz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 <?php if (!isset($_SESSION['validuser'])) { ?> <form action="login.php" method="post"> <div class="meny">Brukernavn:</div> <input type="text" name="text" class="login"> <div class="meny">Passord:</div> <input type="password" name="pasword" class="login"> <input type="submit" name="login" value="Logg inn"> </form> <? } ?> det skal funke.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nei, det skal det dessverre ikke... Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jonas: Jaha.. som sagt visste jeg ikke hvilket språk det gjaldt, og det har forsåvidt ganske mye med webdesign å gjøre Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jonas: Jaha.. som sagt visste jeg ikke hvilket språk det gjaldt, og det har forsåvidt ganske mye med webdesign å gjøre Jeg er enig. (jonas): http://stfu.se Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (jonas): http://stfu.se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå