Diskusjon.no Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Stor lekkasje av brukerdata fra alternativ strømmeplattform.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Fikk en e-post om dette.. Kjedelige greier men heldigvis har jeg ikke samme passord to steder.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Krypterte passord??? Håper virkelig det ikke stemmer. Ifølge The Verge: Plex reassures customers that “all account passwords that could have been accessed were hashed and secured in accordance with best practices.” Blanding av uttrykk fra Plex ser det ut som. Endret 24. august 2022 av Chris93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Chris93 skrev (18 minutter siden): Krypterte passord??? Håper virkelig det ikke stemmer. Ifølge The Verge: Plex reassures customers that “all account passwords that could have been accessed were hashed and secured in accordance with best practices.” Blanding av uttrykk fra Plex ser det ut som. Skal en del til for å knekke disse passordene vil jeg tro.. Men det er viktig å ikke bruke samme passord flere steder da dette dessverre er blitt noe som skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Omnia vincit amor skrev (2 timer siden): Skal en del til for å knekke disse passordene vil jeg tro.. Men det er viktig å ikke bruke samme passord flere steder da dette dessverre er blitt noe som skjer hele tiden. Passord skal hashes, ikke krypteres. Er de kryptert er det noen (andre enn deg) som sitter med nøkkelen uansett hva, hvilket som gjør at passordet er kompromittert fra øyeblikket det ble laget. Stemmer det at plex krypterer passord er det en skandale i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå