Gjest 730f5...55c Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Har fått sår øverst, helt ved skrittet av å gå. Blitt litt mer overvektig og har tynn hud. Fant ut at det er bedre å ha undertøy stramt for å hindre hud mot hud fremfor å ha stort undertøy. Hvis du er en som sliter med dette kan jeg fortelle at det hjelper å bruke truse (fremfor bokser). Det løste så og langvarige problemer for meg på dagen. Det blir tørrere og mindre friksjon mellom hud. Andre sier helt merkelige råd, men har 2 andre nevnbare. - Hårføner på sår (får det til å gro veldig mye fortere (men pass på om skorpen "brettes" da kan huden gro sammen) - Babyolje (babyolje fungerte OK en stund for meg, men truse var mye bedre for meg) Anonymous poster hash: 730f5...55c Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Vær klar over at dette også ofte kan være sopp. Særlig dersom det ikke vil gro igjen. Talkum er eventuelt også noe som kan hjelpe om man f.eks svetter mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå