Spillredaksjonen Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Return to Monkey Island kommer i september Yo-ho! Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Dette var jo gledelige nyheter! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Ron Gilbert har gått ut mot kritikere av den grafiske stilen på dette spillet, men jo mer jeg ser av den jo mer tenker jeg at den ikke passer til serien. Storyen de har laget kan være kjempebra for alt jeg vet, men en sånn grafisk stil blir bare for forstyrrende for min del. Thimbleweed Park ser jo mye bedre ut i forhold. Endret 25. august 2022 av vidor 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Ingen ublu pris på det heller. Jeg er fremdeles ikke overbevist om grafikkstilen, men det blir nok et kjøp. Har sikkert mange spill som er verre enn det i samlingen... Lenke til kommentar
oblada Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Syns den grafiske stilen helt klart er best av alle Monkey Island-spillene, gleder meg til release! 1 Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 (endret) Blir litt for Terrance and Phillip for min del. Synd, når man har tilgang til så mange andre og bedre grafikkstiler nå til dags. Retropixels er jo in som aldri før, og passer godt til en slik serie. Endret 25. august 2022 av Fibonacci Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2022 Del Skrevet 25. august 2022 Grafikk stilen er mindre ille når man ser video enn når man bare ser still bildene. Det sagt, tror jeg de eneste som vil kjøpe dette spillet er ihuga Monkey islands fan. Grafikk stillen jager nok bort de andre. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 oblada skrev (På 25.8.2022 den 14.16): Syns den grafiske stilen helt klart er best av alle Monkey Island-spillene, gleder meg til release! Jeg tillater meg å være uenig der, men det kan like gjerne være fordi at jeg ble vant med de tidligere MI-spillene for lenge siden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå