Spillredaksjonen Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Hils på DualsSense Edge – PlayStation 5s nye elitekontroller Sonys svar på Xbox Elite-kontroller. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Spent på hvordan den måler seg opp mot Xbox Elite kontrolleren, som er gullstandarden for kontrollere. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Knappene bak så litt rare ut. Kanskje litt dårlig tegn at man skal kunne bytte hele joystick delen, om den skulle bli slitt. Lurer også på hvordan skulderknappene, som nå reagerer på spillene, skal fungere når du begrenser dem. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Dualsense er perfekt som den er, savner ingenting Når jeg spiller på Xbox series X'en så blir jeg påminnet om hvor god dualsense er... Der har Veslemyk noe å lære Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 Guybrush 3pwood skrev: Dualsense er perfekt som den er, savner ingenting Når jeg spiller på Xbox series X'en så blir jeg påminnet om hvor god dualsense er... Der har Veslemyk noe å lære Syns dualsense er billig drit. Gimmicky vibrasjoner betyr ingenting for meg. Elite 2 kontrolleren er helt awesome. Beste batteritid (uke med spilling) og ikke minst knapper på baksiden så man i shootere kan holde tomlene på joystickene hele tiden. Tyngden til dualsense føles som en leke til 100 kr kjøpt på europris. Jeg ser VELDIG fram til denne, og kommer til å forhåndsbestille ASAP fordi jeg syns vanlig dualsense er så svak. Håper bare batteritiden er bedre enn 1/20 så bra som elite 2 (hvilket dualsense er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå