Spillredaksjonen Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Anmeldelse: Saints Row 9 år og dette er alt vi får? Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Synd å høre, virker som dette er det de fleste andre anmeldere sier også. Verden hadde virkelig trengt et sprøtt Saints Row spill akkurat nå for å riste opp ting litt. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Hadde ikke de største forventningene her uansett, heldigvis har SR2 bakoverkompabilitet.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 26 minutes ago, bubba477 said: Synd å høre, virker som dette er det de fleste andre anmeldere sier også. Verden hadde virkelig trengt et sprøtt Saints Row spill akkurat nå for å riste opp ting litt. Det folk ville ha var et spill som gikk tilbake og forbedret på alt Saints Row 2 var. Helt siden vi fikk se karakterne i dette spillet så skjønte jeg at dette nok kom til å bli ganske middelmådig/dårlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Aldri hvert interessert i denne serien, skytinga har alltid virket ekstremt kjip, og i et spill hvor du ikke gjør mye annet. Har jeg aldri giddet å snuse mer på det. 1 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Saints Row har vel alltid vært 5/10 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2022 Del Skrevet 23. august 2022 Saint's Row The Third var høydepunktet i serien, hvis det nye er litt som det så er det verdt underholdningen. Jeg så noen klipp fra JackFrags når han spilte med en kompis, så ganske gøy ut. Kanskje litt lite variasjon i skyting og sånt men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå