Spillredaksjonen Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Days Gone skal angivelig bli film Sony skal visstnok allerede ha plukket ut både hovedrolleinnehaver og manusforfatter. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Litt rart egentlig, siden de ikke ville lage et til. Var et bra spill som kunne blitt til en serie for Sony. 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 bubba477 skrev: Litt rart egentlig, siden de ikke ville lage et til. Var et bra spill som kunne blitt til en serie for Sony. enig og srlig etter hvor ekstremt bra det solgte på pc Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Dette spillet var helt OK, og "gimmicken" som gjorde det gøy var jo det at de klarte å rendre hundrevis av zombier på skjermen på en gang på konsoll. Utover det så husker jeg absolutt ingenting av historien, den var en totalt forglemmelig og generisk zombie-sjangerhistorie. Sånn sett så vet jeg ikke helt hva de skal lage film av som gjør at den skal kunne skille seg fra andre i sjangeren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Vil mye heller ha Days Gone 2, enn nok en middelmådig TV-serie basert på et dataspill. Jeg spilte Days Gone på PC via Steam, og antar da at de fleste feilene var rettet - ettersom jeg hadde ingen problemer/bugs. For meg var dette et av de beste spillene de siste årene, og ble veldig skuffet da oppfølgeren ble kansellert - sammenliknet med alle mulige andre uinteressante spillserier som stadig går videre. Det var litt mye micro-managing i spillet, men det kan man fikse med et par mods. Anbefaler Days Gone (spillet) på det varmeste, bra karakterer og historie, og glimrende grafikk. Endret 22. august 2022 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Fatter ikke at det er penger i disse filmatiseringene av spill. Greit nok at en baserer det på noe folk liker i utgangspunktet, men personlig er det er eneste stor turn-off vanligvis for min del når det kommer trailer. 1 Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Hawko skrev: Dette spillet var helt OK, og "gimmicken" som gjorde det gøy var jo det at de klarte å rendre hundrevis av zombier på skjermen på en gang på konsoll. Utover det så husker jeg absolutt ingenting av historien, den var en totalt forglemmelig og generisk zombie-sjangerhistorie. Sånn sett så vet jeg ikke helt hva de skal lage film av som gjør at den skal kunne skille seg fra andre i sjangeren? Er nok smak og behag her... Jeg syns faktisk historien var kjempe god. Dette var 1 av svert få spill jeg faktisk har spilt igjennom og kan faktisk huske noe av ( Ikke alt ) .. Spillet har i tillegg engasjert meg såpass, at jeg har med "jevne" mellomrom, sjekket opp om der var noe nytt om Days Gone 2, da jeg gjerne skulle ha spilt en oppfølger av det. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 1. september 2022 Del Skrevet 1. september 2022 Kom med Days Gone 2 i stedet! Et av de beste spill jeg har spilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå