sedsberg Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 (endret) Har en UPS hvor softwaren insisterer på å bruke Flash. Hvordan får jeg installert dette i Windows 10? Når jeg starter monitor-programmet får jeg kun opp teksten: Quote Alternate HTML content should be placed here. This content requires the Adobe Flash Player. Get Flash Og linken virker ikke. Endret 20. august 2022 av sedsberg Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 (endret) Adobe Flash er vist slutt på. Jeg ser i denne artikkelen at alternativet Ruffle kan virke, eventuelt anbefaler de å kjøre Adobe Flash i en virtuell maskin. How to Use Adobe Flash in 2021 and Beyond (howtogeek.com) edit: siste adobe flash player uten sperre er vist versjon 32.0.0.387 Endret 20. august 2022 av Svein M Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 20. august 2022 Forfatter Del Skrevet 20. august 2022 Løste det delvis. Siste versjon av Firefox støtter fremdeles Flash. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Kan man ikke kjøre Flash i Opera? Lenke til kommentar
Tarazi Skrevet 20. september 2022 Del Skrevet 20. september 2022 Test denne https://www.drivers.com/update/pc-fix-tips/how-to-enable-flash-on-google-chrome-mozilla-firefox-microsoft-edge-and-opera-browser/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå