trondbue Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har tenkt å en CD spiller til mi VW Boble. Hva slags bør jeg kjøpe til under 1500 kroner? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vil anbefale denne spilleren. Ellers gir denne mye mere for pengene, samtig som den har to linjeutganger og en linjeinngang, mens DEH-1600R bare har en linjeutgang. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Tror jeg må finne frem autofiltesten av den derre Panasonic saken. Ellers så fant jeg to andre spillere: Aiwa CDC-R237 JVC KDS741R Er det noen som vet noe om disse? Ser at Aiwaen er på tilbud, nedsatt med 900 kroner. Endret 12. januar 2004 av trondbue Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ville ikke kjøpt noe av det nedre segmentet JVC spillere. Da tror jeg Panasonicen er bedre. Men om du venter litt så er jo CES ferdig nå, og når produktene sendes på markedet må fjorårsmodellene ut... Du kan jo ringe bilradiospesialisten, autosound.no, maxwell Hi-Fi mm for tilbud. Kan jo hende de har en inbytte/demo spiller til en meget gunstig pris. I tilleg får du snakke med kompetanse på disse stedene, til forskjell fra Elkjøp. Lykke til! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har tenkt litt på at det jo hadde vært mye finere om stereoen sto LITT i stil til interiøret i bilen. Lurer derfor på om det er noen som ser litt gammeldags ut? Kan sikkert strekke meg til 2000, kanskje mer hvis den ser veldig bra ut. Hadde jo vært fint hvis det var hvit, eller lignende bakgunnsbelysning. Helst ikke knall blått eller knall røt. Bilde av interiøret her. Takker for svarene så langt! Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Den mest stilrene spilleren som er å få tak i i butikkene på nåværende tidspunkt mener jeg er denne. Problemet er at den koster 2520 mer enn det du kunne tenke deg å gi for en spiller. Ellers kunne du jo hørt med f. eks autosound.no hvor mye denne vil koste. Ellers vil nok DEH-1630R eller Panasonicen gi best lyd for pengene. Design koster det også vettu Endret 12. januar 2004 av Jalla Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ja, skjønner at det ikke er noe å satse på designet da dette blir for dyrt. Det blir vel enten Pioneer DEH-1600R eller Panasonic DFX-683N som er foreslått tidligere i tråden. Pioneeren passer jo kanskje best inn med tanke på design og bakgrunnsbelysning, men har mer lyst på Panasonicen siden denne har litt flere funksjoner. Mulighet for MP3 og medfølgende fjernkontroll. 400 kroner ekstra for det er jo ikke så mye. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ville gått for Panasonicen jeg. Da har du mulighet for mp3, wma og fjernkontroll i tillegg til at du har både inn og utganger nok til å bygge videre hvis du skal ha et skikkelig frontsett og en liten sub med tid og stunder. Håper i det lengste at du holder deg unna 6*9" iallefall. Lykke til! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Ja, kan jo være den skal ut etter vært. Greit å ha noe som er bra da. Har nå bare 2 høytalere i bilen og de er plasert i hattehylla bak. Har ikke planer om å sette inn flere, siden det sansynligvis vil bli vanskelig å få noen i fronten. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Har tenkt å besteme meg for bilstereo i dag. Har disse som aktuele: Panasonic DFX-683 Pioneer DEH-1600R Panasonic RDP-383 Pioneer DEH-P3500MP Sony CDX-R3300 Aiwa CDC-R327 Er ikke helt sikker på hvilken av de jeg skal velge. De to øverste er vel kanskje de mest aktuelle. Men lurer litt på om høyttalerene mine vil tåle disse? Er ikke helt sikker på hva slags det er men er to Pioneer som antageligvis er maks 6 år gammle. Målte diameteren til ca 12,5 cm. De sitter i hattehylla. Hvilken av disse 6 vil du valgt? Hvor kaldt kan det være? Er jo minus grader inni bilen av og til. Endret 14. januar 2004 av trondbue Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Har nå vært å handlet. Siden de ikke hadde inne noen av Panasonic spillerene til en noen lunde anstendig pris på Bilradio Spesialisten i kristiansand endte jeg opp med en Sony CDX-R3300 til 1990. Er veldig fornøyd med denne så langt. Det eneste er at høyttalerene er av litt dårlig kavlitet. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Sonyen har jo et rent design som sikkert passer inn i bobla di Om du skal bytte høyttalere anbefaler jeg komponentsett selv om du må ha dem bak. Ville i det lengste ungått 6*9. et toveis sett montert i hattehylla sammen med en liten 8" sub som ikke krever stor kasse hadde sikkert hørtes bra ut. Problemet her blir å lage kasse til suben, men tar du i bruk glassfiber burdte det gå bra. Alt beror selvfølgelig på budsjett, men det får en ta når den tid kommer Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har veldig dårlig erfaring med panasonic bilstereo.. Spesiellt gjelder dette MP3 avspilling, men til dels CD spilling og. Den klarer det rett og slett ikke bra nok. Den jeg kjøpte iallefall.. Har den inne på service nå så får se om det bare var noe galt med min.. Kjøpt hos bilradiospesialisten. Men en betydelig dyrere modell enn den som ble nevnt i post 2. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har veldig dårlig erfaring med panasonic bilstereo.. Spesiellt gjelder dette MP3 avspilling, men til dels CD spilling og. Den klarer det rett og slett ikke bra nok. Den jeg kjøpte iallefall.. Har den inne på service nå så får se om det bare var noe galt med min.. Kjøpt hos bilradiospesialisten. Men en betydelig dyrere modell enn den som ble nevnt i post 2. Var ikke så veldig positiv til Panasonic jeg heller. Foreldrene til en kamerat av meg har dette i en Toyota Hiace, og denne cd spilleren hakker for vær eneste lille dump i veien. Har endt opp med at de nesten ikke hører på cd, men på radio i stede. Men har som sagt ikke angret på kjøpet av sonyen enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå