Gjest 8361e...7e1 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Hvor er det mulig for menn å finne partner i dagens samfunn? All den tid jeg ikke er blant de peneste 5% av menn som bare kan laste ned Tinder og ha suksess der. Hvor kan man som normalt pen og høy mann finne partner i slutten av 20-åra i Oslo? Arbeidsplass? hobby? frivillig arbeid? Anonymous poster hash: 8361e...7e1 Lenke til kommentar
Gjest 00af6...367 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Ved å være ute blant folk, engasjere deg i andre, gjøre noe du er god til. Ved å være hel og ren i tøyet (med mindre du driver med fjellsykling), bevege deg i sirkler hvor kvinner finnes, og ikke være for ivrig. Ved å bygge opp et nettverk av mannlige og kvinnelige venner som lar deg vedlikeholde sosiale evner, ha det gøy som singel, viser for andre kvinner at du ikke er sær. Kjøpe nye sko. Anonymous poster hash: 00af6...367 Lenke til kommentar
Gjest 680c3...842 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Ja. På steder du nevner. Jeg er verken vakker eller pen, men får alltid høre ordet hyggelig, god kollega osv. Jeg fant min partner via arbeidsplassen. Ga beskjed til flere der om at jeg ønsket meg partner. Dem så da i sine private nettverk. Jeg fikk så info etter en stund om 2-3 kandidater til meg. Traff den første og er sammen i dag. Over 20 år siden dette. En må våge å ta, seg selv uhøytidelig og ydmyk. Jeg var også beskjeden men ikke redd for å dumme meg litt ut. Anonymous poster hash: 680c3...842 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Bli en backpacker, reis paa lavbudsjett. Lenke til kommentar
ili Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Jeg fikset akkurat opp en arbeidskollega på ca 30 som ikke hadde hatt en date på nesten 10 år. Jeg Inviterte han og kona inviterte ei venninne på fest. Vi visste de hadde ganske like personligheter og det klaffet med en gang. Så om du har noen venner, familie eller arbeidskollegaer så hint frempå at du er singel eller lignende. Eller spør direkte om de kjenner noen som kan passe for deg. Vær ærlig på hva du er ute etter og kjenner de deg så vet de kanskje om noen som passer for deg. 3 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 De aller fleste er ikke i gruppa topp 5% kjekkeste, hva nå enn det egentlig skal bety, men de fleste finner seg en partner. Du kan treffe noen over alt. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Men da maa du satse paa 95% arenaen, ikke 5%, selv om de, som en overraslelse, kan dukke opp de ogsaa. Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 En kollega på jobben sa "det er livsfarlig å prate med damer nå om dagen" igår. Haha 😂 4 Lenke til kommentar
Gjest f11fb...f79 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Nesten stygt å si det. Men med dem krava norske kvinnfolk har for tiden så gjenstår snart bare thailand, filipinene og østeuropa Men fram til siste utveg ville jeg har prøvd meg på noe klubber av noe slag. Felles interesser. Liker du klatring meld deg inn i en klatreklubb. Liker du biler, dra på cars and cofee ofte. Felles interesser er stikkordet. Anonymous poster hash: f11fb...f79 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Men vet du hva - jeg synes ikke det er en uting at norske menn ser utover i verden. Norske kvinner er diskutabelt vesentlig mer overfladiske enn menn, hvert fall i moderne tid. Misforstå meg rett dog: Folk er forskjellige og det er mange flotte norske kvinner. Jeg snakker her om befolkningen som helhet og hvordan de er som partnere. I Norge og en del andre land har kvinner surrogatisert staten og har ikke noe behov for en oppegående mann. Behovet for å ha en person med positive personlige kvaliteter går da ned, og overfladiske forhold som kroppsfokus fyker oppover. Norske kvinner er rett og slett i samme posisjon som menn er i en del land i tredje verden. Og da er det bare naturlig og kult at norske menn og disse utenlandske kvinnene finner hverandre. Jeg har vært genetisk ganske heldig, og datet mye både i Norge og i utlandet, og jeg er ikke i tvil. Se utover i verden. "Poolen" av potensielle partnere i Norge er liten i utgangspunktet, og ørliten om du ønsker noe mer enn fyllepul. 6 3 Lenke til kommentar
Outlier616 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Og for å svare på spørsmålet. Kom deg på en app og begynn å browse rundt i verden. Jeg var f.eks nettopp i Ha Noi i Vietnam på jobb, og jeg var dårlig forberedt på hvor fantastiske kvinnene er, og hvor mye oppmerksomhet man får som en litt over gjennomsnittet, nesten to meter høy bleikfis 😂 Kvinner i de fleste andre deler av verden er mest opptatt av at du er intelligent, hyggelig, snill, en potensielt god make, god far osv. 2 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 (endret) Gjest 8361e...7e1 skrev (3 timer siden): Hvor er det mulig for menn å finne partner i dagens samfunn? All den tid jeg ikke er blant de peneste 5% av menn som bare kan laste ned Tinder og ha suksess der. Prøv noe annet enn Tinder? Det finnes mange andre, som Elitesingles, Match, etc, og min oppfatning er at de som er ute etter et forhold som strekker seg over lengre tid enn en natt er på andre steder enn Tinder. Nettsider/apper er uansett bare første kontakt, etterpå er det opp til deg (og den du møter). Endret 20. august 2022 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Gjest 9c259...e58 Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 TS, tar du initiativ ovenfor damer du er interessert i? Og hvordan opptrer du ovenfor damer, er du seriøs eller syns du det er greit å surre rundt i 10-15 år til før du kanskje er klar for å etablere deg? Som langvarig singel kvinne må jeg si at jeg er litt overrasket over norske menn, dessverre. Hører mine single venninner si det samme, nemlig at menn er veldig kostbare og vanskelige. For min del blir det ingen mann. Anonymous poster hash: 9c259...e58 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 5 minutes ago, Guest 9c259...e58 said: Som langvarig singel kvinne må jeg si at jeg er litt overrasket over norske menn, dessverre. Hører mine single venninner si det samme, nemlig at menn er veldig kostbare og vanskelige. For min del blir det ingen mann. Høres ut som du må senke kravene...... 2 1 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Gjest 9c259...e58 skrev (16 minutter siden): TS, tar du initiativ ovenfor damer du er interessert i? Og hvordan opptrer du ovenfor damer, er du seriøs eller syns du det er greit å surre rundt i 10-15 år til før du kanskje er klar for å etablere deg? Som langvarig singel kvinne må jeg si at jeg er litt overrasket over norske menn, dessverre. Hører mine single venninner si det samme, nemlig at menn er veldig kostbare og vanskelige. For min del blir det ingen mann. Anonymous poster hash: 9c259...e58 Jeg tipper dere sikter dere inn på de topp 20% mest attraktive mennene, samtidig som dere selv er rundt snittet. Da er det ikke rart dere opplever det slik. 4 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 (endret) Gjest 9c259...e58 skrev (29 minutter siden): Som langvarig singel kvinne må jeg si at jeg er litt overrasket over norske menn, dessverre. Hører mine single venninner si det samme, nemlig at menn er veldig kostbare og vanskelige. For min del blir det ingen mann. Det er ikke slik jeg kjenner på det. For min del er det motsatt. Og jeg hører det samme fra mine single kompiser. Dem gjør det helt klart at dem vil ha noe langvarig og seriøst, men så snart man er bikka 35 er man plutselig bare en gammel utslitt man som ikke er noe å samle på. Er du sikker på at dere faktisk prøver dere på helt gjennomsnittlige men som tjener under en mill i året? Eller er det bare folk som lever på helsestudio dere prøver dere på? Jeg prøver å være seriøs og vil ha noe langvarig men eneste som er interessert i noe vil bare ha en sukkerpappa og ikke noe seriøst. Og ingen kan anklage meg for å være kostbar. Har prøvd flere datingsider på nett (der svarer ikke en gang dem jeg sender melding til en gang) Prøvd et utall apper Prøvd ut i helgene Har vert på noen dater men alle ender på samme viset, dem ville bare ha noen å leke med å flyr på en ny en neste helg. Jeg har samme opplevelse som @Outlier616 Så snart man kommer seg bort fra Norge opplever man en helt annen verden. Man trenger faktisk ikke dra lengre en utenfor skandinavia før man plutselig er aktuell for masse damer, mens i norge vil ingen se på en som er helt gjennomsnittlig. Har 1 kammerat som fant seg kvinnfolk i myanmar på jobbreise. en som fant seg kvinnfolk i USA flere som har funne kvinnfolk andre plasser i Europa. (storbritania, portugal, frankrike edit: tyrkia, polen) Men i Norge hadde dem ikke nubbsjanse. Vurderer seriøst å gjøre det samme selv nå. Endret 20. august 2022 av Eskove 4 2 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 41 minutes ago, ITtraktor said: Jeg tipper dere sikter dere inn på de topp 20% mest attraktive mennene, samtidig som dere selv er rundt snittet. Da er det ikke rart dere opplever det slik. «rundt snittet» eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Når en mann får veldig mange å velge mellom, uansett kvalitet, så velger mannen å ikke binde seg naturlig nok. Tinder etc. forsterker bare denne effekten. 3 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 Eskove skrev (1 time siden): Jeg har samme opplevelse som @Outlier616 Så snart man kommer seg bort fra Norge opplever man en helt annen verden. Man trenger faktisk ikke dra lengre en utenfor skandinavia før man plutselig er aktuell for masse damer, mens i norge vil ingen se på en som er helt gjennomsnittlig. Har 1 kammerat som fant seg kvinnfolk i myanmar på jobbreise. en som fant seg kvinnfolk i USA flere som har funne kvinnfolk andre plasser i Europa. (storbritania, portugal, frankrike edit: tyrkia, polen) Men i Norge hadde dem ikke nubbsjanse. Vurderer seriøst å gjøre det samme selv nå. Er ikke bare dating det. I Norge så er jeg en bygdeoriginal, i utlandet så kan får jeg både venner og dame. Skulle gjerne visst hvorfor det er sånn. 2 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 (endret) scuderia skrev (50 minutter siden): «rundt snittet» eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Når en mann får veldig mange å velge mellom, uansett kvalitet, så velger mannen å ikke binde seg naturlig nok. Tinder etc. forsterker bare denne effekten. Men hvorfor får en man som faktisk vil binde seg aldri noen ting? Som jeg har skrevet i tidligere post. Folk som ikke får seg noe seriøst i Norge har null problem å få seg noe seriøst bare dem reiser vekk fra landet. Om jeg som man hinter frempå at jeg vil ha noe seriøst å langvarig fordufter damene, det er i alle fall min erfaring. Er faktisk lettere å finne ei 20år gammel ungjente for en helg en å finne ei fornuftig dame i 30årene for noe seriøst å langvarig. Det min og flere av mine venner har som erfaring er at om man ikke er gjelds-fri med millionlønn, ev at man bor på et treningstudio så er man ikke aktuell for noe. Det nytter ikke med stabil jobb, hus, bil og hytte. Er lønna under mill så er man fattiglus. Det er ikke mine ord, men faktisk avslag fra flere helt gjennomsnittlige damer. Endret 20. august 2022 av Eskove 1 2 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 20. august 2022 Rapporter Del Skrevet 20. august 2022 (endret) Eskove skrev (51 minutter siden): Men hvorfor får en man som faktisk vil binde seg aldri noen ting? Som jeg har skrevet i tidligere post. Folk som ikke får seg noe seriøst i Norge har null problem å få seg noe seriøst bare dem reiser vekk fra landet. Om jeg som man hinter frempå at jeg vil ha noe seriøst å langvarig fordufter damene, det er i alle fall min erfaring. Er faktisk lettere å finne ei 20år gammel ungjente for en helg en å finne ei fornuftig dame i 30årene for noe seriøst å langvarig. Det min og flere av mine venner har som erfaring er at om man ikke er gjelds-fri med millionlønn, ev at man bor på et treningstudio så er man ikke aktuell for noe. Det nytter ikke med stabil jobb, hus, bil og hytte. Er lønna under mill så er man fattiglus. Det er ikke mine ord, men faktisk avslag fra flere helt gjennomsnittlige damer. Damene i 30årene har fått smaken på Chad, og vil derfor ikke ta til takke med noe dårligere, heller tvert i mot. Selv om de selv bare er helt gjennomsnittlige og Chad kun var ute etter én ting. Likevel blir du sammenlignet med alle de beste kvalitetene til de hun har datet tidligere. Ei ungjente på 20 år har enda ikke fått smaken på dette og er dermed ikke like kravstor, mindre bagasje rett og slett. Det er et uttrykk som heter "just be first". Dette er kvinnelig hypergami i praksis. Endret 20. august 2022 av ITtraktor 1 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå