gustav2 Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 jeg har interesse for å studere språk. jeg vet engelsk, og spansk. Jeg har en interesse for å studere språk. Jeg kan engelsk og spansk. hvor mange språk du vet? hvor mange språk kan du? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg har også interesse for språk. Jeg kan forstå, skrive og prate, norsk, dansk, engelsk, spansk, italiensk, urdu og gresk. Noe har jeg grunnleggende kunnskaper om, og noe kan kan jeg flytende. Kan naturligvis mye latin også, som følge av at jeg er helsepersonell Jeg synes språk er fascinerende, og jeg brenner for å skrive et språk som er klart, forståelig og presist. 1 Lenke til kommentar
gustav2 Skrevet 20. august 2022 Forfatter Del Skrevet 20. august 2022 2 hours ago, Gaea said: Jeg har også interesse for språk. Jeg kan forstå, skrive og prate, norsk, dansk, engelsk, spansk, italiensk, urdu og gresk. Noe har jeg grunnleggende kunnskaper om, og noe kan kan jeg flytende. Kan naturligvis mye latin også, som følge av at jeg er helsepersonell Jeg synes språk er fascinerende, og jeg brenner for å skrive et språk som er klart, forståelig og presist. overraske meg, du ikke kan tysk overrask meg, du kan ikke tysk Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 gustav2 skrev (11 minutter siden): overraske meg, du ikke kan tysk overrask meg, du kan ikke tysk Tysk kan jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå