*Petter* Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 I forrige uke kom plutselig Android 12 til denne gamle telefonen. Hvem skulle tro at Huawei gidder å bry seg om så gamle telefoner. Alt fungerer helt smooooth. 😃 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 *Petter* skrev (5 timer siden): I forrige uke kom plutselig Android 12 til denne gamle telefonen. Hvem skulle tro at Huawei gidder å bry seg om så gamle telefoner. Alt fungerer helt smooooth. 😃 Kan d være fordi de ik har mulighet å lage nye telefoner med android ? 1 Lenke til kommentar
*Petter* Skrevet 19. august 2022 Forfatter Del Skrevet 19. august 2022 Nå er det ikke slik at Huawei ikke lenger lager telefoner da, de slipper vel p60 serien snart. Men nok om det, dette viser at selskapene kunne oppdatert oss forbrukere mye lengre enn hva som er tilfellet i dag. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 bbios skrev (48 minutter siden): Kan d være fordi de ik har mulighet å lage nye telefoner med android ? De lager jo fortsatt mobiler med Android, men kan bare ikke bruke Google Play Services på dem. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 24. september 2022 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Ikke p20, Men noen som har p30pro som har fått android 12? her står den på 10 fortsatt.. edit: må en være logget på telefonen for å få oppdateringer forresten? Endret 24. september 2022 av bbios Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 24. september 2022 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) *Petter* skrev (På 19.8.2022 den 9.41): I forrige uke kom plutselig Android 12 til denne gamle telefonen. Hvem skulle tro at Huawei gidder å bry seg om så gamle telefoner. Alt fungerer helt smooooth. 😃 Har P20 Pro selv. Undrer meg over grunn til at du fikk 12 så sent. Det ble sluppet i Norge nå i sommer. Endret 24. september 2022 av plankeby Lenke til kommentar
bbios Skrevet 25. september 2022 Del Skrevet 25. september 2022 bbios skrev (23 timer siden): Ikke p20, Men noen som har p30pro som har fått android 12? her står den på 10 fortsatt.. edit: må en være logget på telefonen for å få oppdateringer forresten? Ingen som vet? Telefonen har vært brukt helt til vår 2022, etter d nullstilt og lagret i skuff, men blitt brukt sporadisk nå i en mnd.. Siste security update Jan 2021, og står på android 10 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2022 Del Skrevet 25. september 2022 3 minutes ago, bbios said: Ingen som vet? Telefonen har vært brukt helt til vår 2022, etter d nullstilt og lagret i skuff, men blitt brukt sporadisk nå i en mnd.. Siste security update Jan 2021, og står på android 10 Såvidt jeg kan se så skal p30 pro ha tilgang til android 12. Har p20 pro og fikk oppdateringen uten å være logget inn på noe annet en google tjenester. Har ikke huawei konto. Eneste jeg kan anbefale er å lade opp telefonen, koble til wifi og sjekke manuelt etter oppdateringer. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 25. september 2022 Del Skrevet 25. september 2022 Mr. A skrev (37 minutter siden): Såvidt jeg kan se så skal p30 pro ha tilgang til android 12. Har p20 pro og fikk oppdateringen uten å være logget inn på noe annet en google tjenester. Har ikke huawei konto. Eneste jeg kan anbefale er å lade opp telefonen, koble til wifi og sjekke manuelt etter oppdateringer. ah ok, kanskje prøve å logge inn på Google tjenestene igjen, se om d hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå