Spillredaksjonen Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 Doom 64 er gratis på PC de neste dagene Epic-butikken deler også ut ekstrainnhold til Rumbleverse. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Kjstorbu Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 "trykker knappen merket «Get» og så er spillet ditt for all fremtid." Det er ikke helt sant. Det er ditt så lenge Epic holder butikken sin åpen. 1 Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 Kjstorbu skrev: "trykker knappen merket «Get» og så er spillet ditt for all fremtid." Det er ikke helt sant. Det er ditt så lenge Epic holder butikken sin åpen. Stemmer vel det, Kjstorbu. Jeg har justert artikkelen. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Kjstorbu skrev: "trykker knappen merket «Get» og så er spillet ditt for all fremtid." Det er ikke helt sant. Det er ditt så lenge Epic holder butikken sin åpen. Godt poeng, jeg har en del spill liggende som faktisk er mine fordi jeg når som helst kan installere dem fra CD-ROM eller diskett (!). Men prinsippet er vel det samme om et spill er i sin helhet installerbart fra en installasjonsfil? - Er det slik at Epic Games sine spill kun fungerer via deres egen launcher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå