Gå til innhold

N6220 eller E700

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny mobil og det står mellom N6220 og E700.

Noen som har disse telefonene som kan hjelpe meg med valget tipper litt over til E700.

Men vil gjerne høre fra noen der ute som har en av disse mobilene

Tusen takk for svar :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs vel hva du er ute etter, men vil du ha en mobil som ser veldig bra ut, har bra kamera og skjerm, har IR til data men ikke andre mobiler, har ikke bloototh, og er forholdsvis dyr så velger du den! Er faktisk ikke sikker på hvem den andre er, men jeg ville gått for E700.... :thumbs:

Lenke til kommentar

6220 er en helt grei telefon; intet mer.

e700 er en stilig telefon med god skjerm og godt kamera; men masse rare feil; kan gjerne sende deg en liten haug med de ;) (Tror vel at e700 ble designet i edru og softwaren i fylla ;) )

Det jeg ville ha gjort hvis jeg var deg; er å vente på 6230; etterfølgeren til 6220 som kommer snart. Grunnen? jo denne har minnekort. Så utover samsung e700 har den dette: mp3 spiller,radio, Integrated VGA camera with video, skikkelig IR, nokia t9,bluetooth,triband, nokia menyer (altså bedre menyer enn e700), mindre tåplige og idiotiske og uforståelige feil og masse mere godsaker!!! Eneste den vil mangle blir vel symbian ;)

no6230.gif

EDIT: i tilfelle du lurer så kommer 6230 snart, 1 kvartal kanskje :p

litt info om 6230 ;D

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Synes nokia kjører samme gamle 3210 designet i alle mobilene... bare forbedret for hver gang en ny mobil slippes ut... og 3200 er dønn lik form som 7210.. men dekselet og kamera og knappene seff er forskjellig da... men de har noen ufattelig stygge over designet mobiler som kommer nå i 2004... enten lager de for kjedelig design eller for mye... Samsung derimot "eier" clam. design...

Skal du bruke telefonen som en normal mobil uten blåtann og alle de andre mulighetene du har med de dyre mobilene som egentlig er en datamaskin i mobildesign så hadde jeg glatt gått for e700... har den selv og det er den mobilen jeg har vært mest fornøyd med... eneste minuset for deg da er at den ikke kommer før om et par måneder pga. fabrikken som lager skjermene har gått konk...

Endret av Cowbliss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...