Bergensen Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 (endret) Hei har kjøpt meg en moped men desverre lit ukjent veien i Oslo for meg Jeg bor i Ammerud og skal tar en tur til Stovner senter lurte på noen vet hvordan jeg kjøre moped til. og skal til sentrum fra Ammerud har kjørt til Alnabru men hva lit usikker hvor skal til sentrum. Endret 18. august 2022 av Bergensen Lenke til kommentar
xaco Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Ammerud til Stovner senteret er vel bare å kjøre på Rikevei 4 til du tar av på Fossumveien. Du kan gjøre det samme med sentrum også. Riksvei 4 går helt fra Ammerud og ned til sentrum, Er ikke like sikker på at jeg hadde turt å kjøre på 4 felts vei så langt med moped. Men du kan jo kjøre ned til Alnabru, så bort til Bryn, Helsfyr og ned til sentrum derfra over Galgeberg eller Tøyen. Mange muligheter, du får neste se litt over kartene selv også. 2 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Ammerud - Stovner senteret. Ammerud - Oslo Sentrum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå