Reinsdyret90 Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 (endret) Hei, driver å øver meg på day trading i simulator. Går foreløpig i pluss, men er bare noen uker inn i det så skal øve en stund til. Finner masse god info på YouTube og diverse kilder på nett men er fysen på å eventuelt finne en discord eller lignende med andre som enten øver eller allerede er profitable. Om det i det hele tatt er mulig å tjene penger på dette greiene er æ fortsatt usikker på, men det er jo veldig morro da. Holder meg til simulator foreløbig. Er forresten på børsene i Amerika æ driver på. Endret 17. august 2022 av Reinsdyret90 Lenke til kommentar
Gunnar Mo Skrevet 24. august 2022 Del Skrevet 24. august 2022 For å tjene penger på daytrading så må du ha et system for å forutse små endringer kjappere enn alle andre og gjøre handlene før andre også ser det. Å dele et fungerende system med andre medfører at du du mister fordelen, å dele konkrete aksjetips går alt for treigt. Du må derfor spørre deg selv om hvor nyttig info som deles gratis på nett vil være. Lenke til kommentar
snakkformeg Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Daytrading er en kilde til å tape penger for de aller fleste, desverre. 1 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 28. august 2022 Del Skrevet 28. august 2022 En vis mann sa en gang: "Hvordan ende opp med 1 mill i daytrading? Start med 2 mill" 5 1 Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Du får prøve lenger og se om du fortsatt er i pluss når markedet skifter. Det er ikke særlig vanskelig å komme med en Ok-i-teorien strategi, den største utfordringen for alle daytradere, eller intra/long-term tradere er at man kan ikke forutse neste skift, og hvilken retning. YouTube kanaler og sånt har masse god grunnleggende info om markedet men jeg ville vært varsom om eventuelle strategier eller tips de har, om de deler det så betyr det at de i det minste ikke tjener på det. Jeg har selv holdt på i noen år og er profitabel. Det er moro men det er mye mer jobb enn man tror. Jeg er forsåvidt ingen daytrader da. Jeg holder på i høyere tidsperspektiv. Endret 9. september 2022 av AvgAug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå