maanemann Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 (endret) Jeg har vært kjempefornøyd med dette settet i mange år. Til min store overraskelse er det fortsatt dette settet på komplett som gjelder og så og si alle sett fortsatt på minijack 3.5 . men jeg har lest masse tråder og hvordan få tilbake lyd i sub på Windows 10, men sliter med det. Høyre og vestre front virker. all lyd kommer inn fra en grønn minijack fra realtek onboard fra et asus hovedkort. z623 er designet slik at dyp (lave frekvens. ) lyd fra grønn kabel skal gå i sub. Endret 17. august 2022 av maanemann Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Må du altså hente sub-lyden også fra hovedkortet? Det er jo ett 2.1 system så stereo burde jo vært nok? Jeg har forøvrig ett nyere billig 2.1 anlegg fra Logitech, som bruker USB. Er deilig å slippe kabelstyret. Lydkontrollen er også trådløs så trenger ikke ledning der heller. Endret 22. august 2022 av Complexity 1 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 23. august 2022 Forfatter Del Skrevet 23. august 2022 (endret) Complexity skrev (22 timer siden): Må du altså hente sub-lyden også fra hovedkortet? Det er jo ett 2.1 system så stereo burde jo vært nok? Jeg har forøvrig ett nyere billig 2.1 anlegg fra Logitech, som bruker USB. Er deilig å slippe kabelstyret. Lydkontrollen er også trådløs så trenger ikke ledning der heller. Ja er kun grønn front 3.5 kabel og ikke gul 3,5 kabel til sub. Ja tiden har nok kommet for å digitalisere dette. Takk for info om at USB funker bra. Endret 23. august 2022 av maanemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå