Spillredaksjonen Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 EA mener spillere elsker lootboksene i FIFA Står fast ved at FUT-systemet er rettferdig og at spillere ikke presses til kjøp. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Lootboxene har ødelagt spillene. 7 Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 De tvinger per definisjon ingen til og kjøpe pakker, men når de aller beste spillerne koster flere millioner coins og man ikke får mer enn 500-1000 hvis man spiller ferdig en kamp på 12 min så er det ikke rart at folk føler at de må kjøpe pakker. 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 "Vanlige" spillere presses kanskje ikke til kjøp. Men de som har en tendens til å ha et gambling, avhengighets og pengebrukproblem føler et stort press med et slikt system i et spill. "Bare 1 kort pakke til, og jeg får han." "Bare 1 lootboks til og jeg får den tingen jeg har ventet på". Det er INGEN garanti at man får det man ønsker, det er ikke en gang flaks, da et slikt system kan være programmert til at man får en "litt" bra ting en gang i blant, og tenker da at man er garantert bedre gevinster jo mer penger man bruker. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Hørt at gambling avhengige elsker Las Vegas. Og bare hørt gode ting om herion fra de levende skjelettene som vandrer rundt på gata. 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Lootboxer i seg selv er jo spennende. Gøy med litt random/gamble element synes jeg. Problemet er mikrotransaksjoner og at det koster pæng. Skjønner jo selvsagt at de aldri i verden kommer til å slutte ta betalt ettersom de kan det, men hadde vært null problem å ha lootboxer som man kan kjøpe for ingame penger eller ha i premie for utfordringer eller annet. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Problemet er ikke lootboxene i seg selv når det kommer til EAs sportsspill. Problemet er at det er kun elementer rundt lootboxer det fokuseres på. Selv spiller jeg NHL serien, og etter driten kom dit, har det blitt lite jobbing med resten av spillet. Moduser som f.eks online liga er ikke inkludert lenger, og jeg tipper det er pga at folk spilte det, og ikke HUT som har kortpakker man kan kjøpe. 1 Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Jada gamblere elsker enarmede banditter også. Helt til lommeboka er så tom som han kan få blitt og huset går på tvangssalg. Vanskelig å skåne alle for alt, men dette spillet har 3 års aldersgrense! 1 Lenke til kommentar
Knetten Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Den fra EA som har uttalt dette mangler noe i hjernen.. Satans eget selskap Lenke til kommentar
Knetten Skrevet 17. august 2022 Del Skrevet 17. august 2022 Så spillerne liker stjeleboksene? Ser det i kommentarfeltet. Ea betaler folk for å kjøpe pakker via YouTube eller Twitch som har mange småkids som følger med. Dei gir disse folkene gode pakker men kidsa som åpner i ettertid får ingenting bra. Lenke til kommentar
Manøver Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Black bears with knives are “virtually harmless,” according to a new study by the knife wielding black bear association 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 Tja. FIFA spillere er ikke akkurat the sharpest tool in the shed Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 "Heineken mener alkoholikere elsker rusen i alkohol - Står fast ved at ølutsalget er rettferdig og ingen presses til kjøp" 1 Lenke til kommentar
Knetten Skrevet 19. august 2022 Del Skrevet 19. august 2022 S. Drakensson skrev: Tja. FIFA spillere er ikke akkurat the sharpest tool in the shed Helt sikkert ikke. Men noe bedre enn deg er dei nok. 🤦♂️🤦♂️ 1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 DickJustice skrev: Jada gamblere elsker enarmede banditter også. Helt til lommeboka er så tom som han kan få blitt og huset går på tvangssalg. Vanskelig å skåne alle for alt, men dette spillet har 3 års aldersgrense! 3 år er problemet, si 18 år for PTW eller lootboxes, ja selv om de er kun kosmetikk lootboxes gir 18 år aldersgrense. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. august 2022 Del Skrevet 20. august 2022 Synes loot boxes der man kan bruke ekte penger er noe som ikke burde være lovlig i det hele tatt. Kosmetisk eller ei, gambling med ekte penger i spill for digitale assets er feil. Fortnite er et eksempel der de tjener feeeeetttt med penger uten å ha en eneste loot box. Det går an 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå